زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Gboard ، کیبورد گوگل برای اندروید

  • ۱۴:۱۳
Gboard
عنوان : Gboard
حجم : 29.6 _ 42.6 _ 56.2 مگابایت
اندروید موردنیاز : 4.2 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت‌/شرکت‌های سازنده : Google

تا کنون کیبوردهای مختلفی برای اندروید منتشر شده‌اند و هر کدام از آنها ویژگی‌های خودشان را دارند . Gboard ، یک کیبورد ساده و زیبا است !

Gboard ، یا همان Google Keyboard (کیبورد گوگل) ، کیبوردی است که شرکت گوگل  برای اندروید منتشر کرده است . این کیبورد ، بسیار زیبا اما ساده است و هیچ گونه تبلیغاتی ندارد .

از ویژگی‌های این کیبورد می‌توان به : پشتیبانی از زبان‌های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی ، دارا بودن تنظیمات برگزیده ، امکان استفاده از طرح‌های بسیار زیبا ، قابلیت کشـــــــــــــــیــــــــده نویــــــسی ، داشتن ایموجی ، داشتن طرح‌های ساده و مناظر بسیار زیبا و دلنشین ، امکان استفاده از عکس موردنظر شما به عنوان پشت زمینه کیبورد ، تایپ صوتی ، هوشمند و تایپ با کشیدن انگشتتان به روی کیبورد (تایپ اشاره‌ای) اشاره کرد .

همچنین خودتان هم می‌توانید به Google Keyboard لغت اضافه کنید تا هنگام تایپ کردن به شما کمک کند ! این نکته را هم در نظر داشته باشید که این برنامه تا حد امکان سعی می‌کند لغات زشت و توهین آمیز را مسدود کند ، پس نگران پیشنهاد کلمه بعد توهین آمیز و یا زشت نباشید .

Gboard ، هیچ گونه امکانات اضافی ندارد و این باعث می‌شود غیر از زیبا و ساده بودن ، مقدار کمی از رم گوشیتان را مصرف کند و باعث تخلیه زود هنگام باتری نشود .

این را هم باید گفت که این کیبورد دیگر روی اندرویدهای پایین نصب نمی‌شود و نیازمند به اندروید 6.0 وبالاتر است ، اما ما در اینجا به غیر از نسخه‌های جدید برای اندروید‌های بالا ، این کیبورد را برای اندرویدهای پایین تر گذاشته‌ایم تا آنها هم از این برنامه استفاده کنند و لذت ببرند . این کیبورد را نصب کنید و از ساده و زیبا بودنش لذت ببرید . 

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود کیبورد فارسی ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود کروما کیبورد ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود کیبورد مایکروسافت یعنی سویفت‌کی ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : برای رفتن به مطلب «بهترین کیبورد اندروید کدام است ؟» اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : اگر کسی اندروید 6.0 و بالاتر دارد ، بهتر است فایل نصبی مناسب خود «دانلود برنامه Gboard برای اندروید 6.0 وبالاتر با حجم 56.2 مگابایت» را دانلود و نصب کند . نسخه‌های قدیمی اگر چه روی اندروید‌های بالا به راحتی نصب و اجرا می‌شوند ، اما سازگاری کمتری با اندروید‌های بالا دارند .

نکته : نسخه‌ای که به اندروید 4.2 و بالاتر نیاز دارد ، نسخه قدیمی Gboard است ، پس انتظار نداشته باشید که قابلیت‌هایی که در نسخه‌های جدید «نیازمند به اندروید 6.0 وبالاتر» وجود دارد در نسخه‌های قدیمی نیز وجود داشته باشد !

Gboard

تغییرات نسخه جدید*

_ در این نسخه تغییراتی توسط شرکت سازنده ذکر نشده است .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Gboard Gboard Gboard

Gboard Gboard Gboard

lisa kpop

سلام کد باکس دنبال کننده ها چیه؟

سلام . اطلاع ندارم . «از طریق تنظیمات می‌توانید آن را فعال کنید»
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan