زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود ES File Explorer ، مدیرفایل قدرتمند اندروید

  • ۱۴:۴۵
ES File Explorer
عنوان :  ES File Explorer
حجم : 23.1 مگابایت
اندروید موردنیاز : 4.2 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Baidu

ES File Explorer ، یک مدیر فایل «فایل منیجر» با امکانات زیاد است .

ES File Explorer ، یک مدیر فایل همه کاره اندروید است که امکانات آن بسیار زیاد و حرفه‌ای هستند ؛ بری مثال ، ES File Explorer ، از فضای ابری «مثل گوگل درایو ، وان درایو و غیره» پشتیبانی می‌کند ، به راحتی می‌تواند فایل‌ها را فشرده کند یا آنها را از حالت فشرده استخراج کند و به ریشه «Root» گوشی دسترسی داشته باشد !

از ویژگی‌های دیگر ES File Explorer می‌توان به :« نمایش فایل‌ها به سبک مورد نظر شما و مرتب کردن فایل‌ها بر اساس نام ، اندازه ، تاریخ ایجاد شده و ... ، مدیریت آسان بر روی فایل‌ها ، پشتیبان گیری خودکار فایل‌هایتان به فضای ابری «اگر دوست نداشتید فایل‌های شما خودکار پشتیبان گیری شوند ، در تنظیمات می‌تونید این گزینه را خاموش کنید» ، پشتیبانی کردن از کارت حافظه و همچنین پشتیبانی از فلش (USB) ، داشتن قابلیت مرورگر ریشه «Root _ روت» ، امکان دسترسی به پوشه اندروید در اندروید‌های بالا ، داشتن مرورگر وب اختصاصی قدرتمند با مدیر دانلود «دانلود منیجر» اختصاصی» اشاره کرد که همه اینها باعث می‌شوند این مدیر فایل بسیار قدرتمند و کاربردی باشد .

البته این را نباید فراموش کنید که این برنامه محیط چندان زیبایی ندارد و اگر به دنبال یک مدیریت فایل زیبا و دارای امکانات ES File Explorer هستید ، Solid Explorer را نصب کنید ؛ Solid Explorer نیز تقریبا به اندازه ES File Explorer امکانات دارد و امکانات آنها مشترک است ، تنها تفاوت آنها «تا آنجایی که ما مشاهده کردیم» در این است که ES File Explorer مرورگر فایل اختصاصی و مدیر دانلود خودش را دارد که Solid Explorer از آن بی‌بهره است ، اما به عنوان یک مدیر فایل واقعا عالی عمل می‌کند . 

قدرت این مدیر فایل در مرورگری فایل‌‌ها به شدت بالا است و هر قابلیتی که بخواهید را دارا است . شرکت سازنده یعنی «Baidu» سعی کرده است برنامه‌ای بسازد که بسیار قدرتمند و سبک باشد و قابلیت‌های بی‌شماری را در خود جای داده باشد ؛ قابلیت متصل شدن به فضای ابری برای نیاز نداشتن به نصب کردن برنامه‌ای جدا ، داشتن مرورگر اختصاصی برای نصب نکردن مرورگر دیگر ، قابلیت مرورگر ریشه برای نیاز نداشتن به برنامه Root Explorer جدا ، قابلیت استخراج فایل‌ها از حالت فشرده و بسیاری دیگر در این برنامه وجود دارند که باعث می‌شوند ES File Explorer بسیار محبوب باشد .

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود Solid Explorer ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : سوال احتمالی شما : چرا این برنامه در فروشگاه گوگل موجود نیست ؟ _ جواب : در منابع معتبر در پاسخ به این سوال گفته می‌شود :« ES File Explorer is a file manager/explorer designed by ES Global, a subsidiary of DO Global, for Android devices. It includes features like cloud storage integration, file transfer from Android to Windows via FTP or LAN, and a root browser. It was removed from the Google Play Store for committing click fraud . » _ ترجمه :«ES File Explorer یک مدیر فایل است که توسط ES Global ، یکی از شرکت‌های فرمانبردار از DO Global ، برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده است . این برنامه شامل ویژگی‌هایی مانند یکپارچه سازی فضای ذخیره سازی ابری ، انتقال فایل از اندروید به ویندوز از طریق FTP یا LAN و یک مرورگر ریشه است . به دلیل ارتکاب کلاهبرداری کلیک از فروشگاه Google Play حذف شد . منبع : ویکی پدیا .

نکته : شاید از خود بپرسید committing click fraud «کلاهبرداری کلیک» چیست و آیا خطری دارد ؟ Click fraud کلیک تقلبی آن دسته از کلیک‌هایی هستند که به عمد و با هدف فریب دادن مدیران وبسایت یا موتورهای جستجو زده می‌شوند . شاید از شنیدن آن متعجب بشوید اما بعضی از شرکت‌ها برای این کلیک‌های هرز و پایین آوردن تبلیغ رقبای خود افرادی را استخدام می‌کنند و وارد رقابت ناسالم می‌شوند . بله ، درست شنیدید در تبلیغ گوگل هم رقابت ناسالم وجود دارد . منبع : افراک .

ES File Explorer

تغییرات نسخه جدید*

_ رفع مشکلات .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

ES File Explorer ES File Explorer ES File Explorer

ES File Explorer ES File Explorer

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan