زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Tekken 3 ، بازی محبوب تکن 3 برای اندروید

  • ۱۴:۴۳
Tekken 3
عنوان : Tekken 3
حجم : 21.2 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 2.2 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : NAMCO

Tekken 3 ، که اکنون حدود بیست سال از انتشار آن می‌گذرد ، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا است ! 

بازی‌ Tekken 3 ، ابتدا برای پلی‌استیشن منتشر شد ، اما شما اکنون می‌توانید این بازی را دریافت و روی اندروید نصب کنید و خاطرات خود را زنده کنید !

البته این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشد که این بازی‌ با epsxe «برنامه اجرای بازی‌های پلی‌استیشن روی اندروید» ادغام شده است تا شما راحت‌تر و بدون هیچ نگرانی بتوانید آن را نصب کرده و بازی‌ کنید ؛ و نگران خراب بودن و مشکل داشتن نباشید ، زیرا این نسخه ، نسخه اصلی و واقعی Tekken 3 است .

Tekken 3 ، یک بازی اکشن بسیار زیبا است که در آن ، شما باید شخصیتی را انتخاب کرده و با آن به مبارزه با حریف‌های خود بپردازید ! این بازی گرافیک جالب و جذابی ندارد «اما در زمان خود یکی از بهترین‌ها بوده است» ، اما یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های اکشن به شمار می‌رود !

یکی از ویژگی‌های این بازی این است که تنوع شخصیت‌ها تقریبا زیاد بوده (نصف شخصیت‌ها قفل هستند که با بازی کردن و اتمام مراحل باز می‌شوند) ، و هر کدام سبک و نوع مبارزه مخصوص به خودشان را دارند ! شما می‌توانید بعداز دیدن تصاویر این بازی ، اگر دوست داشتید آن را نصب کنید و لذت ببرید .

داستان این نسخه از Tekken 3 ، درباره جین کازاما است که اولین بار است به سری بازی‌های Tekken می‌پیوندد . پدربزرگ جین ، هیهاچی است که به او سبک مبارزه خانوادگی‌شان را یاد داده و پدر او ، کازویا است .  داستان زندگی او اگرچه بسیار اندوهناک و پر از اشک‌های دوری مادرش است ، اما جین هیچ گاه تسلیم نمی‌شود و می‌خواهد انتقام مادرش را بگیرد . 

داستان از این قرار است که به دلیل پیمان کازویا با شیطان ، جین دارای ژن شیطانی می‌شود ؛ مادر او یعنی جون کازاما به این موضوع پی می‌برد و با کازویا مبارزه می‌کند و او را شکست می‌دهد . بعد از نبرد به جایی ناشناخته و بسیار دور می‌رود و مقداری از سبک مبارزه خانواده کازاماها را به او آموزش می‌دهد . جون کازاما متوجه می‌شود که اوگر ، شیطان بزرگ ، به دنبال جین می‌گردد و می‌خواهد ژن‌های شیطانی به ارث رسیده جین را به خودش تزریق کند . جون کازاما به جین هشدار می‌دهد و می‌گوید که :«هر زمان ممکن است اوگر به ما حمله کند ، پس اگر این اتفاق افتاد پیش پدر بزرگت برو و بگو پسر کازویا هستی».

چند روز پیش از تولد 15 سالگی جین ، اوگر آنها را پیدا می‌کند و به خانه آنها حمله می‌کند . مادر جین با شجاعت از پسرش محافظت می‌کند و جلوی اوگر با قدرت ایستادگی می‌کند ، و جین نبرد مادرش و اوگر را مشاهده می‌کند ، جین به مادرش می‌پیوندد و به سمت اوگر حمله می‌کند ، اما هنگامی‌که جین به اوگر برخورد می‌کند ، اوگر محکم به بازوی چپ جین می‌زند و جین را روی زمین پرتاب می‌کند . جهان ، جلوی چشم جین ، سیاه می‌شود و بعد متوجه چیز دیگری نمی‌شود ... .

مدتی بعد ، به هوش می‌آید و متوجه علامت شیطانی اوگر می‌شود که روی بازوی چپش حک شده و خون او با خون اوگر یکسان شده ، و خبری از مادرش نیست ، جین قسم می‌خورد که روزی انتقام خون مادرش را از اوگر بگیرد . جین نزد پدربزرگش می‌رود و چهار سال نزد او آموزش می‌بیند ، حالا جین 19 ساله اعتماد زیادی به پدربزرگش دارد . 

هیهاچی ، پدر بزرگ جین مسابقات مشت آهنین 3 «درواقع همان تکن 3» را برگزار کرد و از همه مبارزان حتی اوگر دعوت کرد . جین برای انتقام ، وارد مبارزات شد و یکی پس از دیگری حریف‌های خود را به خاک زد ، تا آنکه لحظه‌ای که انتظارش را می‌کشید ، رسید . نبرد اوگر و جین مدت زیادی طول کشید و در نهایت ، جین پیروز شد و اوگر را شکست داد ! در همین زمان هیهاچی و افرادش به سمت جین رفتند و هیهاچی به طرف جین شلیک کرد و جین را کشت ! جین روی زمین افتاد و هیهاچی مطمئن شد که جین مرده است ، اما اتفاقی افتاد که هیهاچی اصلا انتظار آن را نداشت ! ژن شیطانی جین برای اولین بار به کار افتاد و به شکل دویل جین «جین شیطان» زنده شد . جین به هیهاچی حمله کرد و او را به زمین کوبید و از آنجا با بال‌های شیطانی که با فعال شدن ژن به دست آورده بود ، پرواز کرد و دور شد ...

حالا جین از شیطان ، ژن شیطانی ، پدرش ، پدربزرگش ، اوگر و حتی نیمه شیطانی وجودش متنفر است و دوست دارد در جنگل قدم بزند و خاطرات مادرش را به یاد بیاورد . منبع داستان : ویکی پدیا ، با تغییر .

نکته : همان طور که گفته شد ، تکن 3 با epsxe ترکیب شده است . 

نکته : برای باز شدن شخصیت‌ها باید با چندین شخصیت مختلف تکن 3 را به پایان برسانید .

نکته : تکن 3 نیازی به دانلود دیتا و فایل بازی‌ و چیز‌های دیگر ندارد ! حجم بازی‌ تنها 21 مگابایت است !

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود Shadow fight 2 ، اینجا کلیک/لمس کنید .

Tekken 3

تغییرات نسخه جدید*

_ در این نسخه تغییراتی توسط شرکت سازنده ذکر نشده است .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Tekken 3 Tekken 3

Tekken 3 Tekken 3

Tekken 3

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan