زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Sonic Dash برای اندروید

  • ۱۴:۱۰
Sonic DashSonic Dash
عنوان : Sonic Dash
حجم : 99.4 _ 107.1 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.1 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : SEGA

بازی Sonic Dash ، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Sonic در اندروید است . 

بازی Sonic Dash ، یک بازی دوندگی بی‌پایان است که توسط شرکت SEGA ساخته شده است . در این بازی ، هنگام دویدن باید مراقب موانع باشید تا به هیچ مانعی برخورد نکنید و با دو دشمن Sonic یعنی Eggman و Zazz بجنگید و آنها را شکست دهید ! «Zazz ، تنها در نسخه Sonic Lost World وجود دارد » . هر مکانی که از آن می‌گذرید ، دارای موسیقی منحصر به فرد خود است و هر کدام از مکان‌ها با موسیقی آنها ، از مکان‌های بازی سونیک در دیگر کنسول ها است ، برای مثال مکان تپه ساحلی یا همان seaside hill در بازی sonic heroes وجود دارد و تپه سبز ، «Green Hill» در نسخه اولیه این بازی یعنی Sonic the Hedgehog وجود دارد ! سگا با این کار سعی کرده به نوعی حالت نوستالژی این بازی را حفظ کند و با این کار ، Sonic Dash را محبوب‌تر کند !

به غیر از اینها ، SEGA در این نسخه دست به کاری زده که باعث شده حس نوستالژی بیشتر شده و به محبوبیت این بازی بیفزاید ! این کار ، اضافه کردن سونیک قدیمی «Classic Sonic» است که در نسخه‌های اولیه حضور داشت و از سونیک جدید کوتاه‌تر ، چاق‌تر و دارای تیغ‌های کوتاه‌تر است و رنگ آن آبی کمرنگ است ، در حالی که رنگ سونیک جدید آبی پر رنگ تری است ! 

داشتن موسیقی‌های زیبا ، داشتن شخصیت‌های مختلف که در نسخه‌های دیگر این بازی حضور داشته‌اند ،کنترل آسان ، داشتن بیش از 10 مکان مختلف برای دویدن ، دارا بودن ماموریت‌های سخت ، داشتن انواع مختلفی از روبات‌های دشمن و حضور Eggman و Zazz ، به زیبایی بیشتر این بازی افزوده‌اند و باعث شدند این بازی بسیار محبوب باشد و بتواند در فروشگاه گوگل با بیش از 100 میلیون نصب ، امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند ! این امتیاز همراه با 100 میلیون نصب ، به راحتی در این فروشگاه کسب نمی‌شود و این نشان دهنده این است که هنوز طرفداران بسیاری هستند که سونیک خارپشت را دوست دارند .

گرافیک سه بعدی جذاب و داشتن حالت نوستالژی ، از دیگر ویژگی‌های این بازی جذاب هستند . نسخه‌های اولیه Sonic Dash ، در فروشگاه گوگل به راحتی قابل دریافت و نصب بودند . اما اگر اکنون بخواهید این بازی را از فروشگاه گوگل دریافت کنید ، با پیام :«این مورد در کشور شما قابل دسترسی نیست» مواجه می‌شوید ؛ و حالا که فروشگاه گوگل فیــــ-لتر شده است ، دانلود این بازی بسیار سخت‌تر می‌شود . اما ما در اینجا این بازی جذاب را برای شما گذاشته‌ایم تا به راحتی نصب کنید و لذت ببرید . 

نکته : اگر کسی اندروید 4.4 و بالاتر دارد ، بهتر است فایل نصبی مناسب خود «دانلود بازی Sonic Dash برای اندروید 4.4 وبالاتر با حجم 107.1 مگابایت» را دریافت و نصب کند . نسخه‌های قدیمی اگرچه روی هر اندرویدی به راحتی نصب و اجرا می‌شوند ، اما سازگاری کمتری با اندروید‌های بالا دارند .

نکته : نسخه ای که نیاز به اندروید 4.1 و بالاتر دارد ، نسخه قدیمی بازی است ، پس انتظار نداشته باشید قابلیت‌هایی که در نسخه جدید «نیاز به اندروید 4.4 و بالاتر» وجود دارد ، در نسخه قدیمی وجود داشته باشد !

نکته ، برای رفتن به صفحه دانلود Sonic the Hedgehog 1 ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود Sonic the Hedgehog 2 ، اینجا کلیک/لمس کنید .

Sonic Dash

تغییرات نسخه جدید*

_ برای باز کردن Super Sonic ، نشانه های شخصیت را در مسیر جمع آوری کنید .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Sonic Dash Sonic Dash Sonic Dash

Sonic Dash Sonic Dash

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan