زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Mini Militia نسخه قدیمی + جدید برای اندروید

  • ۱۴:۳۶
Mini militia
عنوان : Mini militia
نسخه : جدید ➕ قدیمی ➕ نسخه زیر پنجی‌ها
حجم : 43 _ 46 _ 47.2 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.1 و بالاتر 
نیاز به اینترنت : ✅ 
نیاز به دیتا :❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Miniclip

Mini militia ، یکی از اعتیادآورترین بازی‌های چند نفره تیراندازی اندروید است که کمتر کسانی هستند این بازی را نشناسند .

همان طور که می دانید ، mini militia یکی از بهترین بازی‌های چند نفره اندروید است که در آن ،  شما می‌توانید با دوستانتان از نزدیک و بدون نیاز به اینترنت بازی کنید . نیازی نیست که حتی به اینترنت وصل شوید و اینترنت خود را برای این بازی خرج کنید ! چون این قابلیت در این بازی وجود دارد که یک نفر بتواند به عنوان سرور وارد بازی شود و بقیه به او وصل شوند و بازی کنند ! Mini militia ، یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره اندروید است که چند سال پیش ، به شدت محبوب شده بود . این بازی دو بعدی ساده ، یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی و چند نفره است که با داشتن انواع زیادی از سلاح‌ها ، گرافیک ساده ، کنترل آسان ، نقشه‌های مختلف و قابلیت بازی به صورت آنلاین توانسته است خود را میان کاربران محبوب کند . یکی از قابلیت‌های کاربردی و خوب mini militia ، بازی به صورت آنلاین با دوستان ، بدون نیاز به اینترنت است ، یعنی شما برای بازی کردن با دوستان نیازی به اینترنت ندارید ! تنها کافی است یکی از شما ، نقطه اتصال وای فای خود را روشن کند و به بخش چند نفره برود و به عنوان سرور وارد شود ، و سپس شما و یا دوستتان وارد سرور شوید . از ویژگی‌های این بازی می‌توان به بازی گروهی با دوستان ، امکان ایجاد تیم و بازی به صورت تیمی ، داشتن انواع سلاح‌ها ، بازی بدون نیاز به اینترنت ، دارا بودن بخش آنلاین و آفلاین ، گرافیک ساده و دو بعدی ، داشتن بیش از 10 نقشه منحصر به فرد و کنترل آسان اشاره کرد که باعث محبوبیت بسیار زیاد این بازی شده‌اند .

Mini militia ، توانسته است در فروشگاه گوگل با بیش از 100 میلیون نصب ، امتیاز عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند . شما اکنون می‌توانید هر نسخه‌ای از این بازی را که دوست داشتید ، چه قدیمی و چه جدید ، و یا حتی نسخه‌ای که توسط ما ویرایش شده است «تغییرات نسخه زیر پنجی‌ها بالای جعبه دانلود نوشته شده است» از اینجا نصب کنید و از آن لذت ببرید !

نکته : تغییرات نسخه زیر پنجی‌ها بالای جعبه دانلود نوشته شده است .

نکته : نسخه زیر پنجی‌ها توسط خود ما ویرایش شده است .

نکته : در نسخه قدیمی و زیر پنجی‌ها ، امکان بازی به صورت آنلاین وجود ندارد و تنها می‌توانید با دوستان خود از نزدیک بازی کنید .

نکته : در صورتی که با خطای خطا در اتصال «Connection error» مواجه شدید ، به اینترنت پرسرعت‌تری متصل شوید و یا فیلتـــــ-رشکن خود را روشن کنید .

نکته : در اندروید‌های بالا برای اجرای نسخه قدیمی و زیر پنجی‌ها ممکن است دچار مشکل شوید ! «نمی‌توانید تیراندازی کنید !»

Mini Militia

تغییرات نسخه جدید*

_ اکنون می‌توانید بازیکنان را به عنوان دوست خود اضافه کنید و بازی‌های سفارشی سازی شده «custom games» با هم انجام دهید ! «توجه ! مطمئن شوید دوستانتان در آخرین نسخه هستند ، در غیر این صورت نمی‌توانید آنها را پیدا کنید و با هم بازی کنید»

_ اکنون می‌توانید بازیکنان را با نام مستعار یا شناسه جست و جو کنید و آنها را بدون در نظر گرفتن نوع حساب «حتی حساب میهمان» مستقیما به عنوان دوست وارد بازی کنید . 

_ برخی از مشکلات مربوط به دوست‌ها حل شده است .

تغییرات نسخه زیر پنجی‌ها*

_ تغییر موسیقی بازی به موسیقی اصلی . 

_ تغییر آیکون «نماد» بازی به آیکون نسخه اصلی .

_ تغییر پشت صفحه منوی بازی به عکس پشت صفحه اصلی .

_ تغییر نام بازی از Mini Militia Mod SHD به Mini militia .

_ اکنون می‌توانید دو Mini militia داشته باشید ! خیلی‌ از کسانی که این بازی را دارند ، دوست دارند نسخه قدیمی را هم در کنار نسخه جدید داشته باشند ، نسخه زیر پنجی‌ها می‌تواند به صورت جدا همراه با نسخه جدید نصب شود .

_ برای این که با پیام « نسخه جدید موجود است ، بروزرسانی کنید» مواجه نشوید ، نسخه این بازی از 2.2.86 به 7.2.86 تغییر کرده است .

_ انواع بمب‌ها ، پرواز و تیر بی‌نهایت است .

_ تغییر حجم بازی از 46 به 47.2 مگابایت .

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Mini Militia Mini Militia

Mini Militia Mini Militia

Mini Militia Mini Militia

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan