زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود ibis Paint X ، برنامه نقاشی پر امکانات اندروید

  • ۱۴:۴۲
ibis Paint X
عنوان : ibis Paint X
حجم : 37.1 _ 74.1 مگابایت 
اندروید مودنیاز : 4.0 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : ibis inc

برنامه ibis Paint X ، یک برنامه حرفه‌ای برای کشیدن نقاشی است .

اگر به دنبال یک برنامه نقاشی با امکانات و ابزار‌های زیاد و حرفه‌ای هستید ، ibis Paint X ، بهترین انتخاب است .

این برنامه نقاشی ، تمام امکانات یک برنامه نقاشی حرفه‌ای را دارا است که باعث می‌شود شما به راحتی بتوانید با این برنامه نقاشی کنید . داشتن بیش از 50 نوع قلم ، قابلیت اضافه‌ کردن لایه‌ها ، قابلیت اضافه کردن عکس به نقاشی ، امکان اضافه کردن متن به نقاشی با بیش از 20 فونت انگلیسی و داشتن بیش از 2000 پشت زمینه آماده برای نقاشی  ، همه اینها بخشی از قابلیت‌های ویژه این برنامه هستند . به جز اینها ، این قابلیت در ibis Paint X وجود دارد که بتوانید به آن فونت فارسی اضافه کنید و با فونت‌های زیبای فارسی بنویسید ! 

ibis Paint X در دو نسخه پولی و رایگان در فروشگاه گوگل عرضه می‌شود . نسخه پولی آن 10 «9.99» دلار قیمت دارد و در بیش از 50 هزار نصب در این فروشگاه تواتسته است امتیاز 4.6 از 5.0 را کسب کند ؛ نسخه رایگان نیز در بیش از 200 میلیون نصب توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند که امتیازی بسیار عالی محسوب می‌شود . 

شرکت سازنده ibis Paint X یعنی ibis inc ، سعی کرده تا جایی که می‌تواند این برنامه را در ابزار‌های کاربردی غرق کند و با یک برنامه نویسی سبک و بهینه ، طوری این برنامه را بسازد که روان اجرا شود . امکاناتی که این برنامه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد ، بسیار زیاد هستند و حتی بعضی از امکاناتی که این برنامه دارد ، برنامه‌های نقاشی ویندوز ندارند ! اما این قابلیت‌ها هنوز در حد فوتوشاپ نیستند ؛ زیرا فوتوشاپ کارش ویرایش عکس حرفه‌ای و ساخت عکس‌هایی است که به واقعیت نزدیک هستند . حداکثر وضوع پشتیبانی شده توسط این برنامه 4000 در 4000 است که وضوحی بسیار خوب و قابل قبول است . 

اگر برای دانلود و نصب ibis Paint X به سایت‌ها و یا وبلاگ‌های دیگر رفته باشید ، خواهید دید که گفته‌اند این برنامه در اندروید 4.4 و بالاتر نصب و اجرا می‌شود ؛ اما ما در اینجا دو نسخه متفاوت با نیاز اندروید متفاوت قرار دادیم تا هر کسی با هر اندرویدی بتواند از این برنامه استفاده کند ، و یا حتی کسانی که اندروید‌های بالا دارند در صورتی که دوست داشتند نسخه قدیمی‌تر برنامه که حجم کمتری دارد را نصب کنند تا در اینترنت ، زمان و حافظه گوشی صرفه جویی شود . هر دو نسخه قابلیت‌های یکسانی دارند و هر دو نسخه رسمی شرکت هستند . 

نکته : در گوشی‌هایی که قدرت پایین دارند ، در وضوح‌های بالا ممکن است با خش و اشکال «لگ و باگ» مواجه شوید ، در این صورت تنها باید وضوح را کمتر کنید . 

نکته : برای رفتن به صفحه آموزش اضافه کردن فونت فارسی به ibis Paint X اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : برای رفتن به سایت رسمی ibis Paint X ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : اگر کسی اندروید 4.1 و بالاتر دارد ، بهتر است فایل نصبی مناسب خود «دانلود برنامه ibis Paint X برای اندروید 4.1 وبالاتر با حجم 74.1 مگابایت» را دانلود و نصب کند . نسخه‌های قدیمی اگرچه حجم کمتری دارند و به راحتی روی هر اندرویدی نصب و اجرا می‌شوند ، اما سازگاری کمتری با اندروید‌های بالا دارند . 

نکته : بسیاری از ویدئو‌های آموزشی ibis Paint X در کانال یوتیوب رسمی این برنامه قرار داده شده است ؛ برای رفتن به کانال اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : هیچ تفاوتی به جز وجود تبلیغ و نداشتن تبلیغ در دو نسخه پولی و رایگان وجود ندارد !

نکته : هنگامی که می‌خواهید از قابلیت SonarPen استفاده کنید ، برنامه سیگنال‌های صوتی را از میکروفون جمع آوری می‌کند ؛ این داده‌ها هیچ کجا و هرگز ذخیره نمی‌شوند و جایی ارسال نمی‌شوند ، بلکه تنها برای SonarPen استفاده می‌شوند . 

نکته : در صورتی که اشکالی دیدید و سوالی داشتید و یا به پشتیبانی نیاز داشتید ، با شرکت سازنده تماس بگیرید . «اینجا کلیک/لمس کنید»

نکته : شرایط خدمات ibis Paint X را می‌توانید اینجا بخوانید . «کلیک/لمس کنید» . 

ibis Paint X

تغییرات نسخه جدید*

_ اضافه شدن قلم‌های جدید .

_ رفع مشکلات .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

ibis Paint X ibis Paint Xibis Paint X

ibis Paint X ibis Paint X ibis Paint X

ibis Paint X

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan