زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

Chrooma Keyboard

  • ۲۱:۳۳
عنوان : Chrooma Keyboard
حجم : 36.7 مگابایت
اندروید موردنیاز : 5.0 وبالاتر
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌

کروما کیبورد «Chrooma Keyboard» یکی از زیباترین کیبورد‌های اندروید است که در سال 2016 ، بهترین برنامه اندروید شناخته شد .

همانطور که می‌دانید ، کیبورد عضوی جدا نشدنی و بسیار مهم از هر گوشی است که بدون آن ، می‌توان گفت که هیچ کاری نمی‌توانید بکنید ! وقتی می‌خواهید در گوگل جستجو کنید ، وقتی می‌خواهید پیام بفرستید ، وقتی می‌خواهید پیامک بدهید و در هر موقعیتی ، کیبورد است که به شما در نوشتن کمک می‌کند . اما یک کیبورد خوب چه باید ویژگی‌هایی داشته باشد ؟ به نظر بیشتر کاربران ، یک کیبورد عالی و خوب و مفید ، باید از زبان فارسی پشتیبانی کند ، قابلیت شخصی سازی داشته باشد ، از تمام علائم فارسی پشتیبانی کند ، دارای ایموجی (شکلک) و استیکر باشد و البته کم حجم و سبک باشد و باتری کمی مصرف کند . تمام این ویژگی‌ها را کروما کیبورد «Chrooma Keyboard» دارد و می‌تواند با ویژگی‌های زیاد و جالبش ، نظر شما را جلب کند . چینش این کیبورد ، دقیقاً مانند کیبورد گوگل «جی‌بورد — Gboars-The Google Keyboard» است . این کیبورد مانند هر کیبورد دیگری قابلیت شخصی سازی دارد و در تایپ کردن «نوشتن» یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود . اما قابلیتی که این کیبورد را از بقیه کیبوردهای اندروید جدا می‌کند ، قابلیتی جذاب و جالب است که در کیبوردهای دیگر وجود ندارد و باید بگوییم که فقط به این کیبورد اختصاص دارد ؛ Chrooma ، به کمک هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که دارد ، می‌تواند نسبت به محیط برنامه‌ای که در آن هستید ، تم کیبورد را تغییر دهد و به رنگ محیط برنامه و یا بازی شما شود ! مثلا اگر ابتدا وارد برنامه‌ای شوید که در آن رنگ سبز زیاد به کار رفته باشد ، کیبورد به رنگ سبز در می‌آید و اگر محیط آبی ، قرمز و یا هر رنگ دیگری که باشد ، به همان رنگ در آمده و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های کیبورد باشد ! حالا شاید نگران مصرف رم و باتری این برنامه شده باشید و با خود بگویید (حتماً برای این قابلیت ، این کیبورد مصرف رم بالا و باتری بیشتری نسبت به بقیه دارد) باید بگوییم که اصلاً اینطور نیست و این برنامه نسبت به بقیه ، مصرف رم و باتری بسیار کمتری دارد ! همچنین ، این برنامه از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و دارای نیم فاصله و قابلیت کـشــــــــیـــــــــده نویــــــــــســـــــی است ! نتها بدی این برنامه این است که پیشنهاد کلمه بعد در زبان فارسی ، و قابلیت تایپ لغزشی وجود ندارد ! 

نکته : همانطور که گفتیم ، این کیبورد از رم و باتری بسیار کمتری نسبت به بقیه استفاده می‌کند . 

نکته : قدیمی‌ترین نسخه‌ی این برنامه هم روی اندروید‌های پایین اجرا نمی‌شود و کمترین اندروید موردنیاز این برنامه اندروید 5.0 و بالاتر است . 

نکته : این کیبورد ، در سال 2016 بهترین برنامه اندروید شناخته شد .

 

تغییرات نسخه جدید*

ما به طور مداوم در حال بهبود تجربه تایپ شما هستیم !

_ تم جدید صفحه کلید Chrooma .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan