زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

ویدئو به mp3 تبدیل

  • ۱۸:۴۳
mp3videoconverter.videotomp3.videotomp3converter
نسخه: حرفه‌ای 
حجم: 10.8 مگابایت 
اندروید موردنیاز: 4.3 وبالاتر 
نیاز به اینترنت: ❌
نیاز به دیتا: ❌

اگر به دنبال برنامه ای هستید که بتواند همه کار های مربوط به صدا را انجام دهد ، برنامه‌ی تبدیل ویدئو به mp3 بهترین انتخاب شما است. 

این برنامه با این که اسمش فقط گویای این است که ویدئو را به صدا تبدیل می کند ، قابلیت‌های فراوان دیگری هم دارد . از این قابلیتها میتوان به : تبدیل ویدئو به فایل صوتی ، برش دهنده‌ی ویدئو ، برش دهنده‌صدا و ادغام کننده صدا اشاره کرد . جالب است که بدانید شرکت سازنده‌ی این برنامه ، inShot است . برنامه تبدیل ویدئو به صدا «mp3» یا به انگلیسی «video to mp3 converter» ، یکی از پر کاربردترین برنامه‌های اندروید در زمینه فیلم و صدا است که جزو بهترین برنامه‌های اندروید به شمار می‌رود ! این برنامه در فروشگاه گوگل ، با پرداخت درون برنامه‌ای ، توانسته است امتیاز عالی ، فوق‌العاده و باورنکردنی 4.8 از 5.0 ، آن هم در بیش از 10 میلیون نصب کسب کند که این خودش یک رکورد محسوب می‌شود ! به این نکته هم توجه داشته باشید که این برنامه در آنجا پرداخت درون برنامه‌ای دارد و کاربرانی که این برنامه را از آنجا دانلود و نصب می‌کنند ، به همه امکانات برنامه دسترسی ندارند و باید پول بپردازند ! وقتی این برنامه در نسخه پولی امتیاز بسیار بالا را کسب کرده است ، نسخه کامل آن چه امتیازی میگیرد ؟ نسخه کاملی که رایگان باشد ؟ معلوم است که نسخه کامل در صورتی که پولی نباشد ، حتی می‌تواند امتیاز 5.0 از 5.0 را نیز کسب نماید ! ما در اینجا نسخه کامل این برنامه را برای شما گذاشته‌ایم تا بتوانید از حداکثر این برنامه استفاده کنید . شما می‌توانید با این برنامه صداهایتان را به هم متصل کنید ، ویدئو را به صدا تبدیل کنید ، ویدئو را ببرید و هر کاری که دوست داشتید با صدایتان انجام دهید ! اگر دوست دارید که یک برنامه چند کاره داشته باشید که بتواند کار‌های مربوط به صدا را برای شما انجام دهد ، این برنامه را نصب کنید و بگویید که video to mp3 converter ، شایستگی امتیاز 4.8 از 5.0 ، آن هم  در 10 میلیون نصب دارد یا نه .

نکته : با این برنامه نمی‌توانید صداهایتان را ادغام کنید «مثلا به صدایی که ضبط کرده‌اید آهنگ اضافه کنید» 

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود برنامه‌ای که بتواند صدا‌های شما را ادغام کند ، اینجا لمس کنید « Audio Cutter & Ringtone Maker » 

video to mp3 converter

تغییرات نسخه جدید*

_ ویدئو به فرمت‌های صوتی بیشتر .

_ قسمت Audio Cutter از حذف وسط پشتیبانی می کند .

_ رفع اشکال و بهبود عملکرد .

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 


تبدیل ویدیو به صدا تبدیل ویدیو به صداتبدیل ویدیو به صدا

فاطمه

برنامه خوبی بود 

سلام ‌‌.
سپاس از نظرتان 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan