زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Spotify ، گنجینه موسیقی اندروید

  • ۱۴:۱۲
 
عنوان : Spotify
حجم : 25.2 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.1 و بالاتر 
نیاز به اینترنت :  ✅ 
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Spotify

Spotify ، یکی از برنامه‌های اندروید است که هر روز ده‌ها نصب دارد . اگر علاقه‌مند به موسیقی و یا آهنگ‌ هستید ، این برنامه را از دست ندهید ! 

بسیاری از افراد Spotify را با نام «گنجینه موسیقی اندروید» می‌شناسند . با Spotify می‌توانید میلیون‌ها آهنگ و پاکدست را پخش کنید . به آهنگ‌ها و پادکست‌های دلخواهتان گوش کنید و از موسیقی سراسر جهان لذت ببرید . اکنون می‌توانید این برنامه را از اینجا دریافت و نصب کنید و به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش کنید و لذت ببرید . Spotify ، می‌تواند برای هر عاشق موسیقی ، یک برنامه فوق‌العاده جذاب باشد . شما با Spotify می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه ، یا حتی خواننده‌های مورد علاقه خود را جستجو کنید و به راحتی به آهنگ‌های آنها دست پیدا کنید و با یک لمس‌ ، به آنها گوش دهید . برنامه Spotify ، داده‌های شما را به صورت خصوصی جمع آوری کرده و نسبت به موسیقی‌هایی که گوش دادید و موسیقی‌هایی که دوست دارید ، هر روز به صورت اختصاصی فهرستی از موسیقی‌هایی که ممکن است شما دوست داشته باشید و آنها را بپسندید جمع آوری کرده و برای شما نمایش می‌دهد ! البته دقت داشته باشید که داده‌های حریم خصوصی شما برای شرکت Spotify محفوظ هستند و هیچ گاه توسط شرکت فاش نمی‌شوند ؛ پس نگرانی از این بابت نداشته باشید . از دیگر قابلیت‌های Spotify می‌توان به :« داشتن آهنگ‌های قدیمی و جدید ، داشتن آهنگ‌های برتر دهه‌های پیش در سبک‌های مختلف ، قابلیت دانلود آهنگ و پخش صدا با حداکثر کیفیت » اشاره کرد که این برنامه را به یکی از بهترین برنامه‌های موسیقی در اندروید تبدیل می‌کنند . 

بهتر است بدانید که این برنامه عالی و رایگان ، توانسته است در فروشگاه گوگل با بیش از 1 میلیارد نصب ، امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را کسب کند که بسیار عالی است .

نکته : برای ورود به برنامه ، لازم است ابتدا فیل-تر شکن خود را فعال کنید ؛ در غیر این صورت با خطای اتصال به شبکه رو به رو می‌شوید .

Spotify

تغییرات نسخه جدید*

_ ما همیشه در حال ایجاد تغییرات و بهبود در Spotify هستیم . برای اطمینان از اینکه چیزی را از دست ندهید ، فقط بروزرسانی‌های ما را دنبال کنید .

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Spotify Spotify Spotify

Spotify Spotify Spotify

Blink*-* [Rose lover]

اهنگا رو میشه دانلود کرد؟*-*

چقد طول میکشه تا اهنگایی که تازه منتشر شدن بیان توی این برنامه؟*-*

سلام . 
 بله ، امکان دانلود وجود دارد .
خیلی زود . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan