زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود مرورگر Kiwi برای اندروید

  • ۱۴:۴۸
Kiwi
عنوان : Kiwi Browser
حجم : 51.1 _ 133 مگابایت
اندروید موردنیاز : 4.1 و بالاتر 
نیاز به اینترنت : ✅
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Geometry OU‏

Kiwi ، یکی از بهترین و زیباترین مرورگرهای اندروید‌ است .

مرورگر اینترنت Kiwi ، یک مرورگر زیبا است که بر پایه مرورگر معروف Chrome «کروم» ساخته شده است اما اساس و پایه برنامه نویسی اصلی Chromium و WebKit است . این مرورگر زیبا ، قابلیت‌های بی‌شماری را در خود جای داده است ! این مرورگر ، با قابلیت‌ پشتیبانی از افزونه‌ ، یکی از پرکاربردترین مرورگرهای اندروید به شمار می‌آید . از قابلیت‌های این مرورگر می‌توان به : پشتیبانی از افزونه ، داشتن حالت شب با قابلیت تنظیم درجه سیاهی و مقیاس خاکستری ، دریافت فایل‌ها در کوتاه ترین زمان ، بارگیری سریع سایت‌ها ، داشتن حالت ناشناس ، سریع و ساده بودن ، امکان انتخاب موتور جستجوی دل خواه ، داشتن قابلیت یافتن در صفحه ، امکان اشتراک گذاری صفحات مورد علاقه و امکانات کاربردی و بسیار زیاد دیگر اشاره کرد که حتی می‌تواند با این قابلیت‌ها جای مرورگر کروم را در اندروید‌های پایین‌تر را بگیرد ! اگر اندروید زیر پنج دارید ، این مرورگر یکی از بهترین مرورگرهای موجود برای شما است ! 

به غیر از ویژگی‌هایی که به آن اشاره شد ، داشتن مسدود کننده پاپ آب «Pop Up» قدرتمند با کارایی فوق‌العاده ، پشتیبانی از صفحه نمایش‌های AMOLED و %100 کنتراست «که در واقع پیکسل‌ها را خاموش می‌کند» ، امکان انتقال نوار جستجو به پایین و یا بالا ، امکان غیر فعال کردن AMP «در بخش تنظیمات ، حریم خصوصی» ، امکان مسدود کردن اعلان‌های مزاحم ، امکان مسدود کردن ردیاب‌ها ، ترجمه صفحات به بیش از 60 زبان زنده دنیا و امکان دانلود در پوشه دل خواه ، از دیگر ویژگی‌های حرفه‌ای و پرکاربرد مرورگر Kiwi هستند . Kiwi ، توانسته است با بیش از 10 میلیون نصب ، امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را در فروشگاه گوگل کسب کند و جزو برترین مرورگر‌های اندروید قرار بگیرد .

نکته : در بعضی از نسخه‌های اندروید ، وقتی برنامه‌ای را حذف می‌کنید ، پوشه آن برنامه هم از بین می‌رود . «در صورتی که این برنامه را نصب کردید و خواستید آن را به هر دلیلی حذف کنید ، مراقب دانلود‌های خود باشید ، زیرا ممکن است دانلود‌های شما نیز حذف شوند !»

نکته : اگر می‌خواهید لینک‌ها را در برنامه دیگری باز کنید ، روی لینک به مدت طولانی لمس کنید تا گزینه‌ها برای شما نمایش داده شوند .

نکته : برای افزودن موتور جستجوی جدید ، موتور جستجوی مورد علاقه خود را در Kiwi جستجو کنید و وارد آن شوید . سپس به تنظیمات / موتور جستجو بروید . در بین گزینه‌ها ، موتور جستجوی جدیدی که وارد آن شدید ، اضافه شده است و می‌توانید آن را به پیشفرض تغییر دهید .

نکته : مرورگر Kiwi بسیار جدید است و هنوز در حال آزمایش است . لطفا در صورت دیدن اشکال و یا خرابی‌ها به شرکت سازنده با یک ایمیل کوچک کمک کنید «hello@kiwibrowser.com» . 

نکته : مرورگر Kiwi دارای یک انجمن «Discord» است که می‌توانید در آن درباره توسعه بحث کنید و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید ! برای رفتن به انجمن ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود Chrome ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : اگر کسی اندروید پنج و بالاتر دارد ، بهتر است فایل نصبی مناسب خود «دانلود برنامه Kiwi browser برای اندروید 5.0 وبالاتر با حجم 133 مگابایت» را دانلود و نصب کند . نسخه‌های قدیمی برنامه‌ها ، اگرچه به راحتی در اندروید‌های بالا نصب و اجرا می‌شوند ، اما سازگاری کمتری دارند .

Kiwi

تغییرات نسخه جدید* 

_ بروز شدن Chromium به نسخه 107.0.5304.66 .

_ حل مشکل Aw , Snap ! در اندروید 12 .

_ حل مشکل مربوط به ابزار‌های توسعه دهنده .

_ مجوز‌های استفاده نشده حذف شدند .

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Kiwi Kiwi Kiwi

Kiwi Kiwi

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan