زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود مرورگر Chrome برای اندروید

  • ۱۲:۴۰
عنوان : Google Chrome
حجم : 30.7 _ 44.5 _ 71 _ 47.9 _ 46.4 _ 52 _ 103 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.0 وبالاتر
نیاز به اینترنت : ✅
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Google

مرورگر گوگل کروم ، «Chrome» یکی از مرورگرهای شناخته شده اندروید است که قدرت و سرعت زیادی در بارگیری سایت‌ها و وبلاگ‌ها دارد .

قطعا شما هم تا به حال نام مرورگر کروم «Chrome» را شنیده‌اید . این مرورگر زیبا ، به صورت پیشفرض روی بیشتر گوشی‌های هوشمند نصب است و نیازی به نصب ندارد و فقط لازم است آن را بروزرسانی کنید .

اگر روزی مجبور به فلش کردن گوشیتان شدید ، این برنامه هم به نسخه‌های قبلی خود برمی‌گردد ؛ اگر اندرویدتان کمتر از پنج باشد ، وقتی وارد فروشگاه گوگل می‌شوید تا نسخه جدید این برنامه را نصب کنید ، با پیام :« این نسخه با اندروید شما سازگاری ندارد » مواجه می‌شوید ؛ و اکنون که فروشگاه گوگل فیـــــ-لتر شده است ، بروزرسانی کردن چنین برنامه‌هایی بسیار سخت‌تر می‌شود . اما راه حل چیست ؟ آیا شما دیگر نمی‌توانید از قابلیت‌های نسخه جدید این برنامه استفاده کنید ؟ ما در اینجا چند نسخه از این مرورگر را برای شما آماده کرده‌ایم تا شما بر طبق اندروید گوشی خود ، این مرورگر را دریافت و نصب کنید . 

مرورگر کروم ، یکی از مشهورترین برنامه‌های شرکت گوگل است که توانسته است در فروشگاه گوگل با بیش از 10 میلیارد نصب ، امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند و به عنوان پردانلودترین و محبوب‌ترین مرورگر اندروید شناخته شود . این مرورگر ، دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که بسیار کارامد هستند و باعث می‌شوند که این مرورگر ، بسیار محبوب باشد . بارگیری سریع سایت‌ها ، قابلیت اضافه کردن موتور جست و جو و استفاده به عنوان پیش فرض ، دانلود سریع فایل‌ها ، سریع و ایمن بودن ، داشتن قابلیت یافتن در صفحه ، از ویژگی‌های این برنامه هستند ؛ البته ویژگی‌های این برنامه به اینجا ختم نمی‌شود ! این مرورگر عالی را نصب کنید و از آن استفاده کنید و ببینید که چه ویژگی‌های بیشتری در انتظار شما است .

نکته : برای اطلاع از پردازنده خود ، CPU-Z را نصب کنید . برای رفتن به صفحه دانلود CPU-Z ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : نسخه‌هایی که نیاز به پردازنده X86 دارند ، روی دستگاه‌های با پردازنده دیگر نصب نمی‌شوند !

نکته : نسخه‌هایی که برای آنها پردازنده‌ای گفته نشده است ، یعنی با همه دستگاه‌ها و پردازنده‌ها سازگاری دارند .

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود مرورگر Kiwi ، اینجا کیلک/لمس کنید .

نکته : اگر کسی اندروید 5.0 وبالاتر دارد ، بهتر است فایل نصبی مناسب خود «دانلود برنامه Chrome برای اندروید 5.0 وبالاتر با حجم 103 مگابایت» را دانلود و نصب کند ، زیرا نسخه‌هایی که نیاز به اندروید بالاتر دارند جدیدتر هستند و قابلیت‌های بیشتری دارند .

تغییرات نسخه جدید*

_ از انتخاب Chrome متشکریم ! در این نسخه پایداری و عملکرد بهبود یافته است .

جعبه دانلود 

  

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan