زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود World of Goo برای اندروید

  • ۱۲:۰۸
World of Goo
عنوان : World of Goo 
حجم : 49 مگابایت
اندروید موردنیاز: 2.2 و بالاتر
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : 2D Boy 

World of Goo ، یا به فاسی دنیای گو ها ، در سال 2008 ساخته شد . اگر به دنبال بازی معمایی هستید که از آن خسته نشوید ، World of Goo بهترین انتخاب است .

شاید وقتی وارد بازی می شوید ، فکر کنید که این یک بازی جدید است ! ظاهر این بازی آنقدر امروزی است که باورتان نمی شود یک بازی قدیمی است ! موسیقی بی نظیر ، ظاهر فوق العاده و سبک بی‌نظیر ، این بازی را شگفت انگیز کرده است !

در سالی که این بازی منتشر شد ، خیلی از مردم این بازی را بهترین بازی سال شناختند . در این بازی ، شما باید گوها را به هم متصل کنید و آنها را به لوله برسانید تا بتوانند فرار کنند و به زندگی خود ادامه دهند . از موانع و دره‌های بزرگ و کوچک بگذرید و گوها را نجات دهید . World of Goo ، دارای 6 فصل و بیش از 40 مرحله زیبا است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند . بسیاری میگویند این بازی داستان زندگی انسان‌ها و بقای آنها است ، و گوهای سیاه اولیه درواقع همان انسان‌های اولیه هستند که برای زندگی تلاش می‌کنند ، بعدها دنیای آنها اینترنتی و دیجیتالی می‌شود و باید آن را به حالت عادی خود برگردانند . برای همین به راه می‌افتند و به جایی که مادر کامپیوتر است می‌روند و از او سوالاتی درباره برگشتن به حالت عادی دنیای خودشان می‌کنند . مادر به سوالات آنها پاسخ می‌دهد و آنها به حرف او گوش می‌کنند و دنیای خود را به حالت عادی برمی‌گردانند . 

بسیاری می‌گویند که داستان بازی درباره انسان‌ها نیست و چیزی فراتر از اینها است ، برخی نیز می‌گویند که گوها تنها می‌خواهند دنیا را جستجو کنند . اما شرکت سازنده یعنی 2D Boy ، هیچ حرفی نزده است و تنها گفته است «زیبا و شگفت‌انگیز، میلیون‌ها توپ گو که در دنیای گو زندگی می‌کنند کنجکاو هستند که کاوش کنند - اما نمی‌دانند که در یک بازی هستند یا اینکه فوق‌العاده خوشمزه هستند...» . بعد از آن 2D Boy هیچ نسخه دیگری از این بازی منتشر نکرده است .

World of Goo با قیمت 4.99 دلار در فروشگاه گوگل ، توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 آن هم در بیش از 500 هزار نصب کسب کند که امتیازی عالی است .

نکته : همان طور که گفته شد ، قیمت World of Goo در فروشگاه گوگل 4.99 دلار است که در اینجا به صورت رایگان در اختیار شما است .

نکته : آخرین بروزرسانی این بازی سال 2014 بوده است و بعد از آن بروزرسانی جدیدی منتشر نشده است . 

World of Goo

تغییرات نسخه جدید*

_ World of Goo Corporation دوباره آنلاین شد !

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

World of Goo World of Goo

World of Goo World of Goo

خدایار

سلام. 

لطفاً چند تا عکس از گیم پلی بازی هم بگذارید. 

سلام 
انشاالله به زودی .
اسفندیار

سلام خسته نباشید .

بازی Were my perry را برای دانلود بگذارید . با تشکر .

سلام .
 بازی مورد نظرتان قرار داده شد : Weres my perry
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan