زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود برنامه ویرایشگر صدای فیلم برای اندروید

  • ۲۳:۰۶
Video Sound Editor 
عنوان: Video Sound Editor 
حجم: 11.5 مگابایت 
اندروید موردنیاز: 4.1 و بالاتر 
نیاز به اینترنت: ❌
نیاز به دیتا: ❌

بیشتر افراد دوست دارند صدای فیلم ها و انیمیشن‌ها را قطع کنند و خودشان به جای شخصیت های فیلم یا انیمیشن حرف بزنند. برنامه Video Sound Editor ، می تواند این کار را به راحتی برای شما انجام دهد.

این برنامه می‌تواند ویدئو های شما را به میل خودتان ، بی‌صدا کند یا اینکه صدایی را که دوست دارید روی فیلم بگذارد. این برنامه برنامه نسبتاً خوبی برای این کار است و فقط سه قابلیت دارد :۱- ادغام صدای ویدئو و صدای خودتان در هم ۲- قطع کننده صدا ۳- ادغام صدا روی ویدئو .

با Video Sound Editor ، به راحتی می‌توانید صدای ویدئو را حذف کنید و صدای خود را به ویدئو مورد نظرتان اضافه کنید . این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند با بیشترین سرعت ، بتواند بهترین خروجی را برای شما ذخیره کند . همچنین قبل از خروجی گرفتن و دیدن نتیجه ، می‌توانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید و در صورتی که مورد پسند شما نبود ، دوباره آن را ویرایش کنید و بعد از گرفتن خروجی و نتیجه نهایی ، به راحتی فیلم را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . در حال حاضر ، Video Sound Editor از فرمت‌های MP4 ، WMV ، 3GP ، AVI ، MPG ، M4V ، MPEG4 ، MOV ، MKV ، WEBM و M2V و اندروید 4.1 و بالاتر پشتیبانی می‌کند . 

این برنامه در فروشگاه گوگل با یک میلیون نصب ، توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند که امتیاز بسیار خوب و موردقبولی است . 

نکته : همان طور که گفتیم ، این برنامه از فرمت‌های  MP4 ، WMV ، 3GP ، AVI ، MPG ، M4V ، MPEG4 ، MOV ، MKV ، WEBM و M2V پشتیبانی می‌کند ، البته سازنده این برنامه گفته است که غیر از این فرمت‌ها ، فرمت‌های دیگری نیز پشتیبانی می‌شوند که نام نبرده است . پس حتی اگر فرمت مورد نظر شما در بین اینها نبود ، می‌توانید امتحان کنید . 

Video Sound Editor

تغییرات نسخه جدید*

_ رفع خش‌ها و باگ‌ها .

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Video Sound EditorVideo Sound EditorVideo Sound EditorVideo Sound EditorVideo Sound EditorVideo Sound Editor

مرتضی

شماره یک گمانم این باشد.

ادغام دو یا چند ویدئو در هم. (میکس)

سلام .
بله .
ممنون .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan