زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود One Drive برای اندروید

  • ۱۴:۰۷
One drive
عنوان : Microsoft One Drive
حجم : 50.4 _ 88.9 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.4 و بالاتر
نیاز به اینترنت : ✅ 
نیاز به دیتا: ❌ 
شرکت/شرکت‌های سازنده : Microsoft

One Drive ، یکی از برنامه‌های شرکت Microsoft است که پنج گیگابایت فضای اَبری اختصاصی رایگان به شما می‌دهد !

برنامه One Drive ، یک برنامه کاربردی اندروید است که در گوگل پلی بیش از 1 میلیارد بار دریافت و نصب شده است و امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کرده است ! این برنامه می‌تواند 5 گیگابایت فضای اَبری رایگان به شما هدیه دهد ! اما شاید از خود بپرسید فضای اَبری چیست ؟ 

فضای اَبری جایی است که شما می‌توانید فایل‌های خود را در آن ارسال «آپلود» کنید و در هر زمان و با هر دستگاهی که دوست دارید وارد آن شوید و فایل‌های خود را مشاهده و یا دریافت کنید ! شما می‌توانید عکس ها و فیلم ها و هر چیز دیگری را که دوست دارید وارد این فضا کنید ! اگر در گوشی خود با فضای بسیار کمی رو به رو هستید ، می‌توانید فایل‌های خود را در این فضا آپلود کنید و هر موقع که دوست داشتید ، وارد آن شوید و از امکاناتش استفاده کنید ! 

One Drive ، فضای ابری کاملا رایگان از شرکت معروف Microsoft است . Microsoft ، اهمیت زیادی برای کاربرانش قائل است و اطلاعات کاربران در آنجا به خوبی و با آخرین نرم‌افزار‌های امنیتی محافظت می‌شوند و امنیت بسیار بالایی دارد . همچنین شما می‌توانید عکس‌ها ، ویدئو‌ها و فایل‌هایتان را به راحتی با این برنامه با دوستان خود و یا خانواده به اشتراک بگذارید . البته برای شروع شما تنها 5 گیگابایت به صورت رایگان در اختیار دارید که با پرداخت پول می‌توانید آن را به 1 ترابایت نیز افزایش دهید ؛ اشتراک‌ها در آمریکا از 7 «6.99» دلار شروع می‌شوند . از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به :« فضای اختصاصی با امنیت بالا و پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدئویی ، عکس و غیره ، دارا بودن قابلیت پشتیبان گیری خودکار در هنگام خواب شما «تا در روز هنگام استفاده از تلفن ، مزاحمتی برای شما ایجاد نکند» ، برچسب گذاری خودکار برای عکس‌ها برای راحت پیدا کردن آنها ، قابلیت مشاهده آنلاین در هر دستگاه و سیستم عامل ، امکان ایجاد پوشه ایمن و جست و جوی پیشرفته «جست و جو بر اساس محتوای درون عکس» » اشاره کرد .

اتصال به مجموعه برنامه‌های آفیس و امکان آپلود و ذخیره فایل‌های آفیس «Office» در One Drive به صورت مستقیم ، یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این برنامه است . همچنین اگر به اشتباه فایلی را پاک کردید ، نگران نباشید ! زیرا تا حداکثر 30 روز می‌توانید آن را بازیابی کنید .

شما اکنون می‌توانید برنامه One Drive را با قابلیت اجرا در اندروید 4.4 و بالاتر از اینجا دریافت و نصب کنید و از آن استفاده کنید .

نکته : اگر کسی اندروید 5.0 و بالاتر دارد ، بهتر است فایل نصبی مناسب خود «دانلود برنامه One drive برای اندروید 5.0 وبالاتر با حجم 88.9 مگابایت» را نصب کند . نسخه قدیمی «برای اندروید 4.4 و بالاتر» اگر چه روی اندروید‌های بالا به راحتی نصب و اجرا می‌شود ، اما سازگاری کمتری با اندروید‌های بالا دارد .

نکته : هر دو نسخه نسخه اصلی برنامه هستند .

Microsoft One Drive

تغییرات نسخه جدید*

_ اکنون می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای خود را روی گیرنده Chromecast یا تلویزیون از یک دستگاه سازگار نمایش دهید . به دنبال نماد Cast که در نوار ابزار بالا نمایش داده می شود، بگردید . امیدواریم از این ویژگی پر درخواست لذت ببرید ! 

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

One drive One drive One drive

One drive One drive One drive

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan