زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود مرورگر FireFox برای اندروید

  • ۱۵:۳۵
Mozilla FireFox
عنوان : FireFox
حجم : 37.1 _ 51.1 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.0.3 وبالاتر
نیاز به اینترنت : ✅
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Mozilla

یک گوشی اندروید ، چه قدیمی و چه جدید ، به یک وبگرد «مرورگر» پر امکانات ، شیک و زیبا نیاز دارد . مرورگر FireFox ، همه این خصوصیات را دارد !

FireFox ، یک مرورگر پرسرعت و زیبا ، شیک و قابل اطمینان است که رقیب سرسخت مرورگر شناخته شده Chrome و سافاری است . این مرورگر ، دارای قابلیت‌های زیادی است که می‌توان به :«سرعت زیاد در جستجوها ، آپلود فایل‌ها با سرعت بیشتر (حتی پر سرعت‌تر و پر‌قدرت‌تر از مرورگر Chrome) ، جستجو با عکس ، دارای افزونه (Chrome موبایل ، از افزونه‌ها پشتیبانی نمی‌کند)  ، حالت ناشناس ، حالت دکستاپ (رایانه) ، قابلیت پشتیبان گیری داده‌ها در بین دستگاه‌های شما ، داشتن امکانات شخصی سازی مانند تنظیم کاغذ دیواری ، صفحه اصلی ساده ، داشتن نسخه‌های ویندوز ، اندروید و سیستم عامل‌های دیگر ، حفظ حریم خصوصی با قدرت بالا در هر زمان و مکان ، قابلیت ذخیره خودکار رمز عبور و قابلیت اشتراک گذاری صفحات» اشاره کرد که البته در اینجا پایان نمی‌یابند ، بلکه اینها تنها قابلیت‌های محبوبی هستند که به خوبی قابل دیدن هستند !

اگر دوست داشتید می‌توانید این مرورگر را نصب کنید و ببینید چه ویژگی‌های بیشتری در انتظارتان است . FireFox ، بیشتر از مرورگر Kiwi افزونه دارد ، شما می‌توانید برای استفاده از افزونه‌ها و نصب آنها روی گوشی خود ، در منو به افزونه‌ها بروید . سپس ، به صورت خودکار وارد سایت FireFox می‌شوید و افزونه‌ها برای شما نمایش داده می‌شوند و می‌توانید هر کدام را که نیاز دارید نصب کنید و از آن استفاده کنید . این مرورگر را نصب کنید و از آن لذت ببرید !

مرورگر‌ها ، کاربرد‌های بسیار وسیعی دارند و هر کدام از یک موتور جستجوی متفاوت و بعضی موتور جستجوی مشترک استفاده می‌کنند و می‌توانند اطلاعات بسیار مفیدی مثل تاریخ ، ساعت ، آموزش ، آب و هوا و بسیاری دیگر برای‌ما ارائه دهند .

اولین مرورگر وب ، ورلد واید وِب نام داشت که در سال 1990 توسط تیم برنز-لی ساخته شد ، بعد از آن مرورگر‌های بسیار زیادی از شرکت‌های مختلف ساخته شدند و در دسترس عموم قرار گرفتند . یکی از مرورگر‌های محبوب ، FireFox از شرکت Mozilla است که توانسته است حدود 8.08 درصد از سهم بازار را برای خود کند . در رتبه بالاتر FireFox ، سافاری از شرکت اپل وجود دارد که حدود 8.94 درصد از سهم بازار را دارد و در رتبه پایین‌تر و بدتر از FireFox ، مرورگر اوپرا با 3.06 درصد قرار گرفته است . درست است که هیچ کدام فعلا به گرد پای Chrome با سهم 66.19 درصدی نمی‌رسند ، اما کاربران خودشان را دارند .

شرکت Mozilla به اطلاعات کاربران خود اهمیت بسیاری می‌دهد و به هیچ وجه در کار کاربران خود دخالت نمی‌کند و به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد ؛ و اولویت شرکت نیز حفظ حریم خصوصی است . فایرفاکس از سال 2004 که اولین نسخه‌اش منتشر شد تغییرات زیادی کرده و همیشه حریم خصوصی در اولویت اول این مرورگر بوده است . Mozilla FireFox اکنون بسیار قدرتمند‌تر از گذشته برگشته است و از کاربران می‌خواهد برای یک بار هم که شده این مرورگر را امتحان کنند و ببینند که آیا امکانات و سرعت فایرفاکس مورد پسند آنها است یا خیر ؟ 

نکته : برای رفتن به صفحه دانلود Chrome ، اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : درمورد مجوز‌های فایرفاکس می‌توانید اینجا بخوانید . کلیک/لمس کنید .

نکته : برای رفتن به صفحه اخبار فایرفاکس اینجا کلیک/لمس کنید .

نکته : شرکت Mozilla گفته است :« موزیلا «Mozilla» برای ایجاد اینترنت به عنوان یک منبع عمومی در دسترس برای همه وجود دارد ، زیرا ما معتقدیم باز و رایگان بهتر از بسته و کنترل شده است . ما محصولاتی مانند فایرفاکس می‌سازیم تا انتخاب و شفافیت را ارتقا دهیم و به مردم کنترل بیشتری بر زندگی‌ آنلاین‌شان بدهیم. اینجا کلیک/لمس کنید تا بیشتر بیاموزید .

Mozilla FireFox

تغییرات نسخه جدید*

_ محافظت کامل از کوکی ها اکنون در دسترس است . این ویژگی از ردیابی فعالیت آنلاین شما در وب سایت‌ها توسط اشخاص جلوگیری می کند .

_ گواهینامه‌های میانی را از قبل بارگذاری کنید تا تعداد خطاهای وب سایت ایمن را کاهش دهید .

_ اضافه شدن ذره‌بین برای متن موردنظر در متن سایت یا وبلاگ موردنظر .

_ پشتیبانی شدن عکس صفحه کلید اندروید .

_ حل مشکلی که در آن رنگ نوار اعلان‌ها سفید می‌شد .

_ پشتیبانی تعداد کلمات بیشتر برای میانبر‌های صفحه اصلی .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Mozilla FireFox Mozilla FireFox Mozilla FireFox

Mozilla FireFox Mozilla FireFox Mozilla FireFox

مرتضی

باید دانلود کنم،  ببینم چطور مرورگری است.

سلام .
به نظر من FireFox ، یکی از بهترین مرورگرهای موجود برای اندروید است .
سپاس از اینکه اینجا را برای دانلود انتخاب کردید 🌹🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan