زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

Microsoft word

  • ۱۴:۳۷
Word
عنوان : Word 
حجم : 71 ➕ 70 ➕ 68 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.4 وبالاتر
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌ 

برنامه word ، یک برنامه‌ فوق العاده و مخصوص نوشتن در است که هم اکنون برای اندروید نیز در دسترس است ! 

تعجب نکنید ! این دقیقا همان برنامه ی Word است که روی ویندوز هم نصب می شود ! این نسخه از Word ، دقیقا مانند نسخه درون ویندوز است با این فرق که محیطش مخصوص گوشی اندرویدی شما طراحی شده است ! تمام امکانات Word ویندوز ، درون این برنامه هم وجود دارد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید ! برنامه Word ، قطعا یکی از پرطرفدارترین ، پرکاربردترین و بهترین برنامه‌های ویندوز است که در آن می‌توانید به نوشتن بپردازید ! این برنامه ابتدا تنها برای ویندوز منتشر شده بود اما به دلیل استفاده‌ گسترده از آن و استقبال فراوان کاربران از این برنامه ، آن قدر مورد توجه قرار گرفت و محبوب شد که نسخه اندروید آن را نیز ساختند ؛ نسخه اندروید این برنامه هم با موفقیت زیادی روبرو شد ! در برنامه ورد شما می‌توانید به صورت حرفه‌ای ، در محیطی آسان و ساده به نوشتن بپردازید . از ویژگی های این برنامه می‌توان به :« داشتن فونت (در زبان انگلیسی) ، محیط ساده ، رنگ برای نوشتن ، پشتیبانی از زبان فارسی در نوشتن و قابلیت اضافه کردن تصویر به نوشته» اشاره کرد ؛ همچنین ، این برنامه در فروشگاه گوگل ، بیش از 1 میلیارد بار دانلود داشته و امتیاز بالای 4.4 از 5.0 را کسب کرده است ! به این نکته توجه داشته باشید که این برنامه دیگر در اندروید‌های پایین «4.4 وبالاتر» اجرا نمی‌شود و اگر وارد سایت یا وبلاگ‌های دیگر شوید تا این برنامه را دانلود کنید ، متوجه می‌شوید که حداقل اندروید مورد نیاز برای این برنامه 8.0 و بالاتر است ! اما ما در اینجا نسخه‌های پیشین این برنامه را هم برای شما یافتیم و آماده کرده‌ایم تا بتوانید در اندروید‌های مختلف به نصب این برنامه کاربردی بپردازید و بتوانید از مزایای این برنامه بهره‌مند شوید .

نکته : فایل نصبی نیاز به اندروید 8.0 و بالاتر جدیدترین نسخه ، و فایل نصبی نیاز به اندروید 4.4 وبالاتر قدیمی‌ترین نسخه این برنامه است که موجود بوده است .

نکته : رم مورد نیاز این برنامه 1 گیگ و بالاتر است . «در رم‌های پایین‌تر هم اجرا می‌شود اما ممکن است با کمی خش و لگ مواجه شوید»

Microsoft word

تغییرات نسخه جدید*

_ رفع باگ‌ها و مشکلات برنامه .

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Microsoft wordMicrosoft wordMicrosoft wordMicrosoft word

مرتضی

با فرق این که .... اشتباه است.

باید بنویسی با این فرق که

....

آیا مثل کامپیوتر فونتهای مختلف هم می‌توان نصب و استفاده کرد؟

سلام 
ممنون. 
نه متاسفانه نمی‌شود
ناشناس

ممنون از وبلاگ خوبتون

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan