زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

قرآن کریم اندروید

  • ۱۲:۲۷
Quran
حجم : 7.44 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.0 و بالاتر 
نیاز به اینترنت: ❌ 
نیاز به دیتا : ❌ 

برنامه‌ی قرآن ، یک قرآن مجازی در گوشی شما است ! 

این برنامه کاملا رایگان است و شما می توانید با استفاده از این برنامه ، با صدای قاری قرآن مورد نظرتان به قرآن گوش دهید ! در این برنامه بیش از 20 قاری وجود دارد . برنامه قرآن اندروید ، یکی از کامل‌ترین برنامه‌های مذهبی اندروید در زمینه قرآن است که در آن انواع ترجمه‌ها ، هم فارسی و هم انگلیسی ، وجود دارد و شما با یک لمس کوچک می‌توانید آیه‌های موردنظر خود را هم ببینید و هم گوش دهید ! این برنامه دارای تم های زیبایی برای قرآن است و شما را اصلا از خود خسته نمی‌کند ، همچنین حالت شب و روز که این برنامه دارد ، می‌تواند خواندن را برای شما آسان تر کند . اگر می‌خواهید با قاری مورد نظرتان به قرآن گوش دهید ، فقط کافی است از سوره ها یکی را انتخاب کرده ، و سپس در پایین برنامه قاری مورد نظرتان را انتخاب کنید تا برنامه قرآن آن را دریافت کند ، و سپس برای شما پخش کند ! لازم به ذکر است که این برنامه هیچ گونه پولی بابت این همه امکانات از شما نمی‌گیرد . شاید شما فکر کنید حالا که این برنامه پولی نیست ، حتما تبلیغات فراوانی دارد ! باید بگوییم که این فکر شما غلط بوده و قرآن حتی یک تبلیغ هم ندارد ! حیف است که این برنامه زیبا و فوق العاده و رایگان را در گوشی خود نصب نکنید ، زیرا هیچ بهانه‌ای برای نصب نکردن آن ندارید ! حجم کم ، پشتیبانی از اندروید‌های پایین ، قاری‌های زیاد ، تم و حالت‌های شب و روز برنامه قرآن را بهترین برنامه اندروید در برابر بقیه قرآن‌های اندروید می‌کند .اکنون شما می‌توانید جدیدترین نسخه این برنامه را از ما نصب کنید . همین حالا این برنامه را نصب کنید و از مزایای آن لذت ببرید و نظرتان را درباره این برنامه با ما در اشتراک بگذارید . ما اولین نفر در سایت‌های اندروید ایرانی هستیم که جدیدترین نسخه این برنامه را امتحان کرده و برای شما تهیه و آماده کرده‌ایم !  (نسخه 3.1.2) . 

نکته : در ابتدای برنامه قرآن ، برای شروع به کار ، فایل‌های مورد نیاز که حدود 60 مگابایت حجم دارند دریافت می‌شوند .

نکته : برای اینکه بتوانید صدای قاری قرآن مورد نظرتان را دریافت و گوش کنید ، باید ابتدا وارد سوره مورد نظرتان شده و سپس روی نام قاری در پایین برنامه لمس کنید . آنگاه لیستی از قاری‌ها برایتان باز می‌شود و شما می‌توانید از میان آنها ، فرد موردنظرتان را بیابید و روی آن لمس کنید . بعد روی علامت پخش لمس کنید تا فایل ابتدا دریافت و سپس برایتان پخش شود .

قرآن اندروید

تغییرات نسخه جدید*

_  پشتیبانی از استفاده بهتر از صفحه نمایش در گوشی های بزرگتر. با رفتن به تنظیمات و سپس «نوع صفحه» و انتخاب مورد بهینه‌سازی شده برای نمایشگرهای بزرگ‌تر را فعال کنید .

_ بیش از 10 قاری جدید (از جمله شیخ ابراهیم اخضر، حصری معلم، خالد قحطانی و غیره)

_ بهبود به اشتراک گذاری .

_ تعداد زیادی رفع اشکال و بهبود .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

قرآن اندرویدقرآن اندرویدقرآن اندرویدقرآن اندرویدقرآن اندروید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan