زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

Go Keyboard

  • ۱۲:۱۹
عنوان : Go Keyboard
حجم : 23.7 _ 40.1 _ 29.4
اندروید موردنیاز : 4.0 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌

بعد از کیبورد‌های سویفت‌کی (SwiftKey) و کیبورد گوگل یا همان جی‌بورد (Gboard-the Google Keyboard) ، بهترین و پرطرفدارترین کیبورد اندروید ، گو کیبورد (Go Keyboard) است .

گو کیبورد ، یکی از پر طرفدارترین کیبورد‌های اندروید با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی است . این برنامه ، یکی از بهترین کیبوردهای اندروید است که هر ویژگی‌ای که باید در یک کیبورد وجود داشته باشد ، در آن یافت می‌شود «نه در زبان فارسی» و شما به راحتی می‌توانید به نوشتن بپردازید . Go Keyboard ، از بیش از صد زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب یک کیبورد خوب باشد . ردیف‌های این کیبورد مانند کیبورد دیگری دارای سه ردیف است و هر ردیف دارای ده حرف است . یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه این است که دکمه‌ای برای پیشنهاد کلمه در پایین کیبورد وجود دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است . در صورتی که دوست ندارید کلمه‌ای پیشنهاد شود ، می‌توانید علامت دایره را از روی آن بردارید و اگر دوست دارید که این کیبورد به شما پیشنهاد کلمه بدهد ، آن گزینه را فعال کنید . از رقبای این برنامه سویفت کی از شرکت مایکروسافت و جی بورد از شرکت گوگل هستند . مزایای این برنامه بسیار زیاد هستند و از آنها می‌توان به :« داشتن دکمه‌های بزرگ در ردیف ده حرفی ، داشتن پوسته‌های مختلف ، داشتن نیم فاصله ، مصرف کم باتری و حجم کم » اشاره کرد . اما نمی‌توان گفت که گو کیبورد معایبی ندارد ! باید گفت که این برنامه دارای علامت‌های فارسی ( َ، ّ ، ِ ، ُ )‌‌ نیست ! ؛ همچنین دسترسی به علامت کاما «،» کمی سخت است ، و نمی‌توانید کشــــیــــده بنویسید «قابلیت کشیده نویسی وجود ندارد» ! اگر دوست داشتید می‌توانید بعد از دیدن عکس‌ها این برنامه را از اینجا نصب کنید و از آن لذت ببرید . 

نکته : همان طور که گفته شد ، این برنامه دارای علامات ( َ، ّ ، ِ ، ُ ) نمی‌باشد ! 

نکته : زبان فارسی در ابتدا در این برنامه وجود ندارد و باید آن را از بخش language دریافت کنید . 

نکته : نسخه لایت در واقع نسخه سبک این برنامه است و تا آنجایی که دیده شده فرقی با نسخه معمولی ندارد و تنها حجم کمتری دارد . 

​​​​​​

تغییرات نسخه جدید*

_ رفع خش‌ها « باگ‌ها » و بهبود در اجرا .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan