زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

Ginger Keyboard

  • ۱۳:۰۳
عنوان : Ginger Keyboard
حجم : 47.0 مگابایت
اندروید موردنیاز : 4.2 وبالاتر
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌

Ginger Keyboard ، یکی از محبوب‌ترین کیبورد‌های اندروید است که از اندروید 4.2 و بالاتر پشتیبانی می‌کند .

یکی دیگر از کیبورد‌هایی که در واقع «فراتر از کیبورد» است ، یعنی امکاناتی فراتر از کیبورد به شما ارائه می‌دهد ، Ginger Keyboard یا به فارسی همان «کیبورد زنجبیلی» است . این کیبورد ، امکاناتی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد ، بیشتر از نوشتن است و با این کیبورد ، حوصله شما سر نمی‌رود ! کیبورد زنجبیلی ، دارای بازی‌های کوچک و دوست داشتنی مانند مار سیب خور ، هلیکوپتر ، پازل ، 2048 و چند بازی دیگر است که می‌تواند شما را سرگرم خود کند ! از مزایای دیگر این برنامه ، داشتن ایموجی ، استیکر و گیف «عکس متحرک» ، نوشتن «تایپ» صوتی ، داشتن دکمه‌های بزرگ ، حالت تایپ پیشترفته «Smart Typing» ، پشتیبانی از زبان شیرین فارسی و علائم فارسی و عربی « َ  ِ ّ ٍ ً ْ ُ» هستند که این کیبورد را به یکی از کامل‌ترین کیبورد‌های اندروید تبدیل می‌کند ! البته نداشتن دکمه نیم فاصله ، که برای زبان فارسی چیزی ضروری است ، نداشتن تایپ لغزشی ، پشتیبانی نکردن از کشـــیــــده نویــــــــســــــــی و مصرف متوسط رم «چیزی حدود دو برابر سویفت کی ، کیبورد مایکروسافت» از معایب این کیبورد هستند . البته نسبت به امکاناتی که به شما می‌دهد ، مصرف متوسط رم می‌تواند چیزی معمولی باشد . اگر دوست داشتید می‌توانید بعد از دیدن عکس‌های این برنامه ، آن را نصب کنید ؛ البته به معایبی که گفته شد دقت کنید تا این کیبورد ، کیبورد موردپسند شما باشد ، به عنوان مثال اگر می‌توانید با نداشتن نیم فاصله کنار بیایید ، Ginger Keyboard برای شما ساخته شده است . 

نکته : مصرف رم و باتری کیبورد زنجبیلی «Ginger Keyboard» تقریباً زیاد است و درصورتی که رم دستگاه شما پایین است ، باید بیشتر از 3 و یا 4 ثانیه برای بالا آمدن این کیبورد صبر کنید . 

تغییرات نسخه جدید*

_ بهبود کیفیت تصحیح .

_ تشخیص بیشتر فرهنگ لغت مترادف مبتنی بر هوش مصنوعی .

_ اضافه شدن فرهنگ لغت گسترده برای پوشش کلمات مدرن .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

 

مرتضی

به به! 

فرا کیبورد!

سلام .
😅
سپاس از نظراتان 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan