زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Apk Extractor ، استخراج فایل نصبی برنامه‌ها در اندروید

  • ۱۰:۰۰
حجم : 6.5 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.4 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : HD-Team

Apk Extractor ، یک برنامه کاربردی برای استخراج فایل‌های نصبی برنامه‌ها است .

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که به هر دلیلی ، نیاز داشته باشید که برنامه نصب شده روی گوشی‌تان را استخراج کنید و فایل نصبی آن را پیش خود نگه دارید ، چه برای نصب کردن دوباره در روز‌های دیگر و چه اشتراک گذاری فایل ، چون امکان اشتراک فایل نصب شده بدون نصب برنامه‌های اشتراک گذاری فایل مانند SHAREit وجود ندارد و این برنامه‌ها معمولا پرحجم یا دارای تبلیغات زیاد هستند . برنامه Backup Apk - Extract Apk ، به راحتی می‌تواند فایل‌های نصبی برنامه‌ها را با یک لمس از سوی شما به سرعت استخراج کند . فقط کافی است که وارد Backup Apk - Extract Apk شوید و برنامه موردنظرتان را پیدا کرده ، و سپس علامت فلش رو به پایین را لمس کنید ، سپس در کسری از ثانیه با پیغام موفقیت آمیز بودن استخراج و اعلام محل ذخیره فایل مواجه می‌شوید . این برنامه می‌تواند برنامه‌های شما را به راحتی به اشتراک بگذارد ؛  علاوه بر این ، شما در این برنامه می‌توانید برنامه موردنظرتان را به راحتی حذف کنید . 

اگر می‌خواهید گوشی خود را نیز عوض کنید ، این برنامه به کمک شما می‌آید و با Backup Apk - Extract Apk می‌توانید به راحتی برنامه‌ها و بازی‌های خود را استخراج کرده و به کارت حافظه انتقال دهید و بعد از تعویض ، کارت حافظه را روی گوشی قرار دهید و برنامه‌هایی را که از پیش داشته بودید نصب کنید ، با این کار هم در زمان و هم در اینترنت صرفه جویی کرده و حتی در صورت در دسترس نداشتن اینترنت نیز مشکلی برای نصب برنامه‌هایی که داشتید ندارید ! 

حجم کم این برنامه ، یکی از ویژگی‌های مهم آن است که باعث می‌شود بسیار محبوب باشد ، چون کمتر برنامه‌هایی هستند که حجمی زیر 10 مگابایت داشته باشند و این همه قابلیت در خود داشته باشند و بتوانند از پس هر کاری بدون خطا در اندروید‌های پایین و بالا بر بیایند . داشتن منوی ساده و تنظیماتی بدون پیچیدگی که شما را گیج یا سردرگم کند ، از ویژگی‌های دیگری است که این برنامه دارد . تنظیمات این برنامه دارای چهار گزینه کوچک اما پر کاربرد است که حتما به کارتان می‌آیند ، یعنی شرکت سازنده به غیر از کاربردی و ساده بودن ، مراقب بوده است که ویژگی‌های اضافی که باعث شلوغ شدن و یا حجم زیاد شوند را اضافه نکند را برنامه به راحتی و سبکی اجرا شود ؛ گزینه‌های کاربردی Backup Apk - Extract Apk عبارت اند از :« ذخیره فایل‌های استخراج شده در جایی که شما تعیین کرده و اجازه دادید تا برنامه دسترسی داشته باشد ، نمایش برنامه‌های سیستمی در منوی برنامه‌ ، نگه داشتن نسخه قدیمی برنامه‌ «حتی در صورت آمدن نسخه جدید» و استخراج فایل نصبی برنامه‌ها به صورت خودکار بعد از نصب یک برنامه‌» است که می‌تواند آنها را به راحتی تغییر داده و خاموش و یا روشن کنید .

شما اکنون می‌توانید این برنامه‌ کاربردی را از اینجا دریافت کرده و نصب کنید و از قابلیت‌هایی که دارد استفاده کنید . 

نکته : مکان استخراج فایل نصبی برنامه‌ها ، به صورت پیشفرض در حافظه داخلی و پوشه پشتیبان گیری‌های فایل اندروید «BackupApk» است که می‌توانید آن را از طریق تنظیمات برنامه‌ به راحتی تغییر دهید . 

تغییرات نسخه جدید*

_ اضافه شدن گزینه «حذف تبلیغات» .

_ رفع مشکلات .

_ اضافه شدن قابلیت پشتیبان گیری از فایل اندروید «APK» .

_ اضافه شدن قابلیت استخراج فایل اندروید «APK»

_ اضافه شدن گزینه بازگردانی برنامه‌ها .

_ اضافه شدن قابلیت نصب مجدد برنامه‌ها .

_ اضافه شدن دستیار اشتراک گذاری و پشتیبان گیری .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

  

  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan