زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود 360 Security ، آنتی ویروس قدرتمند اندروید

  • ۱۵:۴۶
عنوان : 360 Safe Security» ، Security»
نسخه : سبک «لایت» ➕ معمولی
حجم : 14.4 _ 8.6 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 2.2 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Safe Security Develop

برنامه 360 Security ، یک آنتی ویروس فوق‌العاده‌ پرقدرت اندروید است !

360 Security ، یا به فارسی «امنیت 360» ، به صورت کامل می‌تواند از شما در برابر ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب محافظت کند . منظور از امنیت 360 ، این است که شما به صورت کامل «360 درجه» تحت محافظت توسط این برنامه هستید ! آنتی ویروس 360 Security  می‌تواند ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب را پاک کند ، جاسوس افزار‌ها را شناسایی کند ، تلفن شما را از فایل‌‌های بیهوده پاک کند ،  رم گوشی شما را از برنامه‌های اضافه خالی کند ، گوشی شما را خنک کند ، سرعت بازی‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش دهد ، کارت حافظه شما را در برابر ویروس‌ها ایمن کند و آن را بررسی کند ، با استفاده از قابلیت صفحه قفل چند منظوره «Multi-function lock screen» صفحه قفل شما را زیبا کند و در آن ابزار‌های مفیدی مثل پیشنهاد بهینه سازی ، میانبر‌های WIFI و دوربین و چراغ قوه و بلوتوث و غیره نمایش دهد ، تماس‌های مزاحم و ناخواسته را مسدود کند ، وای فای شما را از نظر ایمنی بررسی کند ، برنامه‌های مهم شما را رمز گذاری کند ، برنامه‌های شما را مدیریت کند و آنها را به کارت SD انتقال دهد ! همچنین 360 Security می‌تواند شما را در وبگردی از سایت و وبلاگ‌های ناامن محافظت کرده ، و مانع ورود هرگونه ویروسی شود .

این آنتی ویروس ، یکی از پر قدرت‌ترین آنتی ویروس‌های اندروید است که می‌تواند شما را در برابر هر گونه ویروسی محافظت کند . 360 Security یا همان Safe Security «در نسخه جدید نام برنامه‌ به Safe Security تغییر کرده است» ، اکنون دارای بیش از 200 میلیون کاربر از سراسر جهان است و امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کرده است ، و این خود نشان می‌دهد که این آنتی ویروس چقدر مورد اعتماد بوده است و خوب عمل کرده است . به غیر از استفاده این برنامه‌ به عنوان آنتی ویروس ، با این برنامه‌ می‌توانید ذخیره کننده باتری هوشمند «Smart Battery Saver» را نیز فعال کنید تا هر برنامه‌‌ای که در پس زمینه باعث هدر رفتن باتری گوشی شما می‌شود توسط 360 Security بسته شود ، البته این کار نه تنها عمر باتری را بهبود می‌بخشد ، بلکه باعث می‌شود رم گوشی شما هم خالی شود و باعث سریع شدن گوشی شما نیز بشود . 

360 Security ، با قدرت زیادی که در شناسایی ویروس‌ها ، تروجان‌ها ، آسیب پذیری‌ها ، بد افزار‌ها و ابزار‌های تبلیغاتی مزاحم دارد ، به راحتی می‌تواند هر گونه ویروسی را یافت کند و آنها را از بین ببرد . پیشنهاد می‌شود که هم اکنون این برنامه‌ کاربردی را از اینجا دریافت و نصب کنید و زندگی ایمنی برای موبایل خود رقم بزنید .

نکته : نام 360 Security در نسخه جدید به Safe Security تغییر کرده است .

نکته : نسخه سبک «لایت» به دلیل داشتن کِرک ، خودش را به عنوان ویروس شناسایی می‌کند ! پس پیشنهادما نسخه معمولی 14.4 مگابایتی است .

Safe Security

تغییرات نسخه جدید*

_ نداشتن تبلیغ در برنامه‌ .

_ اضافه شدن قفل صفحه فوق العاده «Super lock screen» ، برای نکات بهینه سازی و ابزارهای مفید «فوق‌العاده آسان برای استفاده»

_ پاک سازی هوشمند فضا برای مشکل کمبود حافظه .

_ رفع اشکال و بهینه سازی عملکرد .

_ ویژگی‌های جدید و بهینه سازی بیشتر .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Safe Security Safe Security Safe Security

Safe Security Safe Security

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan