زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Google Slides برای اندروید

  • ۱۱:۴۸
Google Slides
عنوان : Google Slides
حجم : 54.2 _ 57.4 _ 58.7 _ 59.7 مگابایت
اندروید موردنیاز : 4.0 و بالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌ 
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Google

برنامه Google Slides ، یکی از موفق‌ترین برنامه‌های شرکت گوگل است که می‌تواند اسلاید‌های بسیار زیبایی را برای شما بسازد .

حتما تا به حال شده است که به دلایل مختلف ، حتی برای یک بار هم که شده نیاز به یک اسلاید نگار را احساس کرده باشید. Google Slides ، یکی از پرکاربردترین برنامه‌های اندروید است که از طرف شرکت گوگل منتشر شده و با امتیاز 4.1 از 5.0 در فروشگاه گوگل ، یکی از بهترین اسلاید نگارهای اندروید به شمار می‌رود . اسلاید نگار گوگل یا همان Google Slides ، بیشتر مواقع در اندروید‌های بالای پنج، به صورت پیش فرض نصب است اما در اندروید‌های زیر پنج این برنامه موجود نیست و باید خودتان این برنامه را نصب کنید ، اما وقتی که به گوگل پلی می‌روید تا این برنامه را نصب کنید ، با پیام :( دستگاه شما با این نسخه سازگاری ندارد ) مواجه می‌شوید . اما راه حل چیست ؟ نگران نباشید ! اینجا زیر پنجی‌ها است و ما به فکر شما اندروید زیر پنجی‌ها بوده‌ایم و نسخه‌ای از این برنامه را برای شما آماده کرده‌ایم و قرار دادیم که روی اندروید 4 و بالاتر اجرا خواهد شد ! اگر اندروید 4 و بالاتر دارید ، با خیال آسوده این برنامه را از اینجا دریافت و نصب کنید .

اسلاید نگار گوگل ، در واقع چیزی مثل همان PowerPonit است که این بار شرکت سازنده آن گوگل است . گوگل این بار رد پای مایکروسافت را دنبال کرده و با سبک خودش ، یک اسلاید نگار ساخته است ؛ اسلاید نگاری بسیار موفق و دارای ویژگی‌های بسیار زیاد که توانسته است بیش از 1 میلیارد نصب را در کارنامه درخشان خود ثبت کند ! امکان اشتراک ، امکان ویرایش گروهی اسلایدها به صورت آنلاین با چند نفر از همکاران و دوستان ، نیاز نداشتن به اینترنت ، ساختن اسلایدهای زیبا و باز کردن فایل‌های PowerPonit از ویژگی‌های خوب و کاربردی هستند که Google Slides دارد و همین باعث شده است به شدت محبوب ، معروف و در بین همه پرکاربرد باشد . شما اکنون می‌توانید با هر گوشی که دارید ، این برنامه را از اینجا دریافت و نصب کرده و از آن لذت ببرید . 

نکته : اگر کسی اندروید 7 و بالاتر دارد ، بهتر است فایل نصبی مناسب خود «دانلود برنامه Google Slides برای اندروید 7.0 وبالاتر با حجم 59.7 مگابایت» را نصب کند . نسخه‌های قدیمی‌تر اگرچه به راحتی در اندرویدهای بالا نصب و اجرا می‌شوند ، ولی سازگاری کمتری دارند .

نکته : در صورتی که به هر دلیلی نمی‌خواهید یا نمی‌توانید این برنامه را نصب کنید ، می‌توانید اینجا کلیک/لمس کنید تا به سایت آنلاین Google Slides انتقال داده شوید تا بتوانید به صورت آنلاین به ساخت اسلاید‌های زیبا بپردازید ! «بدون نصب ، به صورت آنلاین ، با نیاز به اینترنت»

Google Slides

تغییرات نسخه جدید*

_ رفع اشکالات و بهبود در عملکرد .

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Google Slides Google Slides Google Slides

Google Slides

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan