زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Cool Q launcher برای اندروید

  • ۱۳:۴۳
Cool Q launcher
عنوان : Cool Q launcher
حجم : 11.2 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.3 وبالاتر
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Cool Launcher App Team

لانچر‌ها معمولا برای شخصی سازی ظاهر گوشی‌ها ساخته می‌شوند تا کاربر ، از ظاهر گوشی خود خسته نشود . Cool Q launcher ، یکی از بهترین لانچرهای اندروید است !

افرادی که گوشی‌های قدیمی دارند ، دوست دارند بتوانند ظاهر گوشی‌های جدیدتر را تجربه کنند و گوشی خود را جدید و زیبا جلوه دهند . Cool Q launcher ، گوشی شما را کاملا تغییر می‌دهد و ظاهری جدید به آن می‌دهد ! این لانچر ، بسیار سبک است و مصرف باتری‌اش تقریبا متوسط است . این برنامه تقریبا از همه گوشی‌ها پشتیبانی می‌کند و می‌تواند روی اندرویدهای 4.3 به بالا اجرا شود . Cool Q launcher ، دقیقا ظاهری از اندروید 10 را برای شما شبیه سازی می‌کند و گوشی ‌شما را کاملا بروز و زیبا می‌کند ! 

حرف Q که نماد اندروید 10 است ، در نام Cool Q launcher دیده می‌شود و این به معنای آن است که این لانچر ، ظاهر اندروید Q را شبیه سازی می‌کند . مصرف کم منابع سیستم ، نداشتن اجازه دسترسی‌های اضافه و بدون ربط ، مصرف متوسط رو به کم باتری ، مصرف پایین حافظه رم ، حجم کم ، ساده و زیبا بودن ، داشتن فروشگاه طرح «تم _ Theme» و پشت زمینه اختصاصی ، پشتیبانی از بسته‌های آیکون «نماد برنامه‌ها» ، داشتن 4 گونه کشو «چپ به راست ، راست به چپ ، عمودی و دسته‌‌ای» ، قابلیت قرار دادن میانبر با استفاده از کشیدن انگشت روی صفحه «مثلا با کشیدن دو انگشت روی صفحه به طرف پایین ، برنامه‌ دوربین اجرا شود» ، داشتن حالت‌های تاریک و روشن ، پشتیبانی از تصویر زمینه زنده ، امکان مخفی کردن برنامه‌ها ، داشتن قفل برنامه ، داشتن قابلیت صفحه گرد «برای گرد کردن گوشه‌های گوشی» ، داشتن بهینه ساز باتری اختصاصی ، داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد شخصی سازی «مثل شکل نوشتار ، اندازه نوشتار ، نوع پوشه و غیره» و بسیاری دیگر از ویژگی‌های این برنامه هستند . 

Cool Q launcher با امتیاز 4.6 از 5.0 در بیش از 500 هزار نصب در فروشگاه گوگل ، امتیاز خوبی در این فروشگاه به ثبت رسانده است و مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است .

این نسخه از Cool Q launcher که در زیر پنجی‌ها قرار دارد ، با نسخه‌ی فروشگاه گوگل یکسان است و لازم نیست نگران منبع دانلود باشید ، زیرا نه تنها این برنامه ، بلکه تمامی برنامه‌ها و بازی‌های زیر پنجی‌ها ابتدا توسط سپر امنیت گوگل «Google Play Protect» و سپس آنتی ویروس قدرتمند اندروید نود 32 «همان ESET» بررسی می‌شوند و در صورت وجود هر گونه ویروس و تروجان و غیره گزارش می‌دهند و در صورت مشکل داشتن ، به هیچ وجه برنامه‌ یا بازی‌ دارای مشکل را در زیر پنجی‌ها قرار نمی‌دهیم .

نکته : در صفحه‌های بسیار کوچک «کمتر از 5 اینچ» ممکن است برنامه‌ها در منو به خوبی قرار نگیرند و کمی به سمت لبه‌های صفحه رفته باشند «مانند عکس ردیف بالا ، سمت چپ» .

نکته : در نسخه پیش روی شما ، تبلیغات حذف شده‌اند .

نکته : استفاده از فروشگاه طرح و پشت زمینه در Cool Q launcher ، نیاز به اینترنت دارد ؛ اما هیچ کدام از طرح‌ها «تا آنجا که ما مشاهده کردیم» پولی نیستند و همه رایگان هستند . 

نکته : این نکته را در نظر داشته باشید که بیشترین هماهنگی و بهترین عملکرد را معمولا لانچر پیشفرض و اصلی خود گوشی دارد ؛ ممکن است این لانچر هماهنگی لانچر پیشفرض را نداشته باشد !

Cool Q launcher

تغییرات نسخه جدید*

_ حل شدن مشکل هنگ کردن در اندروید 12 و بالاتر .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Cool Q launcher Cool Q launcher Cool Q launcher

Cool Q launcher Cool Q launcher Cool Q launcher

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan