زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود App cloner برای اندروید

  • ۱۴:۰۹
 App cloner
عنوان :  App cloner
نسخه : معمولی ➕ آنلاک
حجم : 37.1 _ 21.4 مگابایت
اندروید موردنیاز : 4.1 و بالاتر
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌ 
شرکت/شرکت‌های سازنده : App cloner

آیا دوست دارید دو یا چند برنامه و یا بازی یکسان در یک گوشی اندروید داشته باشید ؟ برای مثال دو یا چند Mini militia در یک گوشی اندروید !؟ پس برنامه App cloner را از دست ندهید!  

برنامه App cloner ، یکی از پرکاربردترین برنامه‌های اندروید است ،  این برنامه می‌تواند چند بازی و برنامه یکسان ایجاد کند ! این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد که از آنها می‌توان به : توانایی تغییر آیکون برنامه‌ها در نسخه شبیه‌سازی شده ، ذخیره و به اشتراک گذاری نسخه شبیه‌سازی شده برنامه ، حذف آیکون ویجتها ، جلوگیری و یا اجازه پشتیبان گیری از برنامه‌ها ، غیر فعال کردن برنامه‌های پیش فرض ، قفل چرخش ، تغییر زبان پیش فرض برنامه‌ها ، امکان حذف لایسنس برنامه‌ها و بازی‌ها ، امکان حذف دسترسی های یک برنامه ، امکان ایجاد شبیه‌سازی از برنامه‌ها تا 5000 بار و.... اشاره کرد که این برنامه را از برنامه‌های مثل خودش جدا می‌ کند و این برنامه را برتر می‌سازد . با App cloner ، شما در داشتن برنامه‌های یکسان محدودیتی ندارید و به راحتی می‌توانید چندین برنامه یکسان را نصب کنید . گفته می‌شود که این برنامه ، یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند محدودیت گوشی‌های هواوی برای نصب گوگل را نیز با شبیه سازی برطرف کند و بدون محدودیت گوگل را اجرا کند ! البته دقت داشته باشید که این قابلیت توسط ما آزمایش نشده و مطالبی در این موضوع را می‌توان در اینترنت پیدا کرد . شما می‌توانید این برنامه را از اینجا دریافت و نصب کنید و از آن لذت ببرید .

نکته : همان طور که گفته شد ، با این برنامه محدودیتی در نصب برنامه‌های یکسان ندارید .

نکته : تا آنجا که ما مشاهده کردیم ، نسخه اول و دوم «آنلاک و معمولی» هر دو قابلیت‌های یکسانی دارند و تنها حجم آنها فرق دارد .

نکته : نسخه‌ای که ما قرار دادیم مخصوص پردازنده‌های 32بیت «ARM» است ، اما نگران نباشید ، زیرا نسخه ARM با همه پردازنده‌ها هماهنگی دارد و در هر گوشی نصب و اجرا می‌شود ؛ در واقع این نسخه برای همه گوشی‌ها است ! 

App cloner

تغییرات نسخه جدید*

_ رفع اشکالات و بهبود در عملکرد .

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

App cloner  App cloner App cloner

App cloner

مرتضی

مثلا اگر دو تا واتساپ نصب کنیم، می تونیم از یکیش برای اون یکی پیام بدیم؟

سلام. 
برای واتساپ از برنامه‌ی whatsapp clone استفاده کنید .
بله ، می‌توانید .
البته راه‌های دیگری مانند نصب چند نسخه واتساپ در کنار هم نیز وجود دارد «نسخه کسب وکار (business) ، جی بی ، معمولی ، پلاس و ...»
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan