زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود jungle adventures برای اندروید

  • ۱۴:۴۵
jungle adventures
عنوان : jungle adventures
حجم : 20.3 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.1 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Rendered Ideas

بازی‌های سبک آرکید و ماجراجویی ، طرفداران خیلی زیادی دارند ، زیرا سرگرم کننده و جذاب هستند . اگر بازی‌های سبک آرکید و ماجراجویی را دوست دارید ، بازی jungle adventures را از دست ندهید !

jungle adventures ، یک بازی سبک آرکید ، ماجراجویی است . این بازی در فروشگاه گوگل تا کنون بیش از 50 میلیون نصب داشته است و با امتیاز 4.7 از 5.0 ، امتیاز خوبی را کسب کرده و جایگاه خوبی در این فروشگاه دارد . jungle adventures ، یا به فارسی «ماجراجویی جنگل» ، درباره پسری است که به دنبال خواهر خود می‌گردد . خواهر او توسط یک شیر اهریمنی دزدیده شده و پسر به دنبال او همه جا را جستجو می‌کند و هیچ گاه ناامید نمی‌شود و از تلاش خود دست بر نمی‌دارد . از ویژگی‌های این بازی می‌توان به : گیم پلی دلنشین ، گرافیک ساده اما زیبا ، کنترل آسان و داشتن بیش از 80 مرحله مختلف اشاره کرد .

گرافیک jungle adventures بسیار ساده و زیبا است و داستان و مراحل زیبای این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند . در این بازی باید بدوید ، میوه جمع کنید ، با شخصیت‌های بدی که با شما رو به رو می‌شوند مبارزه کنید و با هیولا‌ها بجنگید و همه را شکست دهید . میوه‌ها در این بازی حکم سکه دارند و به شما برای خریدن قابلیت‌های مختلف مثل کاراکتر‌های جدید ، سه پرش و چیز‌های دیگر که شما را بسیار قدرتمندتر می‌کنند و باعث می‌شوند به راحتی بتوانید با هیولاها رو به رو شوید و آنها را شکست دهید کمک می‌کنند . 

مکان‌های بسیار زیادی نیز در jungle adventures وجود دارد که بعد از هر پیروزی راه آن مکان‌ها را در پیش می‌گیرید و به مکان‌های مختلف مانند جنگل ، صحرا ، زیرِ زمین ، دریا و دشت‌ها می‌روید . 

اگر دوست داشتید می‌توانید پس از دیدن عکس‌های jungle adventures ، این بازی را از اینجا دریافت و نصب کنید و از آن لذت ببرید .

نکته : اگر سوالی درباره jungle adventures از شرکت سازنده داشتید ، می‌توانید از طریق ایمیل رو به رو از آنها بپرسید :«support@renderedideas.com» 

نکته : برای رفتن به شبکه‌های اجتماعی شرکت سازنده یعنی Rendered Ideas ، روی آدرس‌ها کلیک/لمس کنید : فیس‌بوک با آدرس https://www.facebook.com/RenderedIdeas/ ، توییتر با آدرس https://twitter.com/RenderedIdeas و اینستاگرام با آدرس https://www.instagram.com/renderedideas/ .

jungle adventures

تغییرات نسخه جدید*

_ رفع مشکلات .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

jungle adventures jungle adventures

jungle adventures jungle adventures

jungle adventures

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan