زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود SHAREit برای اندروید

  • ۱۱:۱۳
SHAREit 
عنوان : SHAREit
 نسخه : قدیمی ➕ جدید 
حجم : 4.52 _ 57.3 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 2.1 ➕ 4.1 و بالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌ 
نیاز به دیتا :❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Lenovo

کمتر کسانی هستند که برنامه SHAREit را نشناسند ، این برنامه همان طور که از نامش پیداست ، یک برنامه انتقال فایل با سرعت بالا است.

بیشتر کاربران SHAREit ، با نسخه جدید ان مشکل دارند ، چون حجم بسیار زیادی دارد و بعضی وقت ها در ارسال فایل مشکل دارد . شیریت جدید ، بر خلاف نسخه قدیمی پر از تبلیغات است و خیلی از کاربران آن دوست دارند که نسخه قدیمی این برنامه را داشته باشند . در این جا ، به خاطر حل شدن این مشکل ، ما شیریت قدیمی را در کنار نسخه جدید برای دریافت گذاشته ایم . SHAREit ، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های ارسال فایل در اندروید است . این برنامه توسط شرکت Lenovo برنامه نویسی شده و در فروشگاه گوگل عرضه شده است . با این برنامه به راحتی می‌توانید به ارسال و دریافت فایل با سرعت بالا بپردازید و برنامه‌ها ، بازی‌ها ، فایل‌های متنی ، فایل‌های فشرده ، عکس ، فیلم و بسیاری از فایل‌های دیگر را ارسال کنید . رابط کاربری ساده و آسان و حجم کم نیز از دلایل محبوبیت این برنامه هستند . SHAREit ، از نقطه اتصال به جای بلوتوث «Bluetooth» استفاده می‌کند و همین دلیل سرعت بالای ارسال و دریافت این برنامه است . 

از ویژگی‌های دیگر این برنامه ، داشتن فایل منیجر ، قابلیت حذف حافظه پنهان بازی‌ها و برنامه‌ها ، حذف فایل‌های اضافی و پر سرعت کردن گوشی است . همچنین شرکت سازنده یعنی Lenovo ادعا می‌کند که SHAREit ، حدود 200 برابر سریع‌تر از بلوتوث است و می‌تواند در بهترین حالت ارسال فایل را به 42 مگابایت بر ثانیه افزایش دهد ! 

این برنامه توانسته است با بیش از 1 میلیارد نصب «که در برنامه‌های مثل خودش یک رکورد محسوب می‌شود» ، امتیاز عالی 4.2 از 5.0 را دریافت کند که بسیار عالی است .

شما می‌توانید اکنون این برنامه را دریافت و در گوشی خود نصب کنید و به راحتی به ارسال و دریافت فایل با سرعت بالا بپردازید .

نکته : اگر کسی اندروید 4.1 و بالاتر دارد ، بهتر است فایل نصبی مناسب خود «دانلود برنامه SHAREit جدید برای اندروید 4.1 وبالاتر با حجم 57.3 مگابایت» را دانلود و نصب کند . نسخه اول اگرچه روی هر اندروید بالایی نصب و به راحتی اجرا می‌شود ، اما سازگاری کمتری با اندروید‌های بالا دارد .

SHAREit

تغییرات نسخه جدید*

_ ما سیستم حساب SHAREit را ارتقا دادیم، اکنون وارد شوید تا شناسه منحصر به فرد خود را تنظیم کنید !

_ اکنون از اشتراک گذاری موارد دلخواه شما را در تلگرام پشتیبانی می کنیم .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

SHAREit SHAREit SHAREit

SHAREit SHAREit

Mohammad Ngn

شریت لایت رو نصب کنید

نیاز به نسخه قدیمی هم نیس

سلام .
بله ، این هم یک راه حل است. 
اما شیریت نسخه قدیمی ، روی اندروید‌های پایین تر هم اجرا می‌شود .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan