زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود بازی منچ برای اندروید

  • ۱۲:۵۴
Ludo Classic
عنوان : Ludo Classic
حجم : 13.1 مگابایت
اندروید موردنیاز : 4.1 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌
نیاز به دیتا : ❌ 
شرکت/شرکت‌های سازنده : Sudhakar Kanakaraj

بازی Ludo Classic ، یک بازی منچ بسیار جذاب و زیبا با ظاهری قدیمی است . 

Ludo Classic ، یک بازی بسیار زیبا است که توسط شرکت Sudhakar Kanakaraj برای اندروید به صورت رایگان منتشر شد و در فروشگاه گوگل ، با استقبال زیادی رو به رو شد و توانست امتیاز خوب 4.1 از 5.0 را کسب کند که برای یک بازی سبک تخته‌ای و رومیزی ، امتیازی خوب است . این بازی ، در واقع یک منچ با تخته چوبی است که اگر طرفدار بازی منچ باشید می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند . بازی Ludo Classic ، دارای دو بخش آفلاین و آنلاین است که می‌تواند باعث محبوبیت بیشتر بازی شود . البته دقت داشته باشید که برای وارد شدن به بخش آنلاین بازی ، نیاز به حساب Facebook دارید و با حساب دیگری نمی‌توانید وارد بازی شوید . این بازی را نصب کنید و از آن لذت ببرید . 

منچ یا به انگلیسی Ludo ، یکی از بازی‌های محبوب و قدیمی است که قدمت بسیار زیادی دارد و این طور که در منابع معتبر گفته می‌شود ، محل پیدایش آن در آلمان بوده است ، و نام این بازی در آلمانی Mensch ärgere Dich nicht است که در فارسی به معنای «ناراحت نباش ، مرد» یا «ناراحت نباش ، رفیق» یا در ترجمه گوگل «مردم ناراحت نباشید» است . سبک این بازی تخته‌ای و رومیزی است و توانست در بسیاری از کشور‌ها جزو چند بازی تخته‌ای محبوب باشد ، اما نه محبوب‌تر از شطرنج . شطرنج ، محبوب‌ترین بازی تخته‌ای جهان است و فعلا هیچ بازی دیگری نتوانسته است شطرنج را شکست دهد ، چه بازی ساده و محبوبی مثل مار و پله و چه بازی‌ای مثل منچ . حال اگر از شطرنج بگذریم و نگاهی به منچ بیندازیم ، می‌بینیم که منچ نیز طرفداران خودش را دارد و بازی ناشناخته‌ای نیست ! 

قوانین بازی منچ به این صورت است که ابتدا همه نفرات مهره‌های خود را درون رنگ‌های به رنگ مهره خود که در چهار گوشه صفحه است می‌چینند . سپس ، تاس را می‌اندازند و هر کس که 6 بیاورد ، وارد بازی‌ می‌شود . ابتدا از جایی که فلش مشخص کرده و رنگش با بقیه خانه‌ها متفاوت است باید شروع کنید و بعد از یک دور کامل ، به ردیف چهار تایی رنگی که به رنگ مهره خودتان است برسید و با آوردن عددی ، ردیف اول را کامل کنید و به همین ترتیب مهره‌های دیگرتان را وارد بازی‌ کنید و ردیف چهارتایی را پر کنید ؛ هر کس که زودتر ردیف را کامل کرد ، برنده بازی‌ است . چند نکته در این بازی‌ وجود دارد که نکته اول ، مربوط به عدد 6 است . هر کس که عدد 6 بیاورد ، جایزه دارد و می‌تواند یک بار دیگر نیز تاس بیندازد ، اگر دوباره در جایزه او تاس 6 آمد ، می‌تواند دوباره جایزه خود را بیندازد ، و این تا زمانی ادامه دارد که 6 نیاورد ؛ یعنی تا زمانی که 6 می‌آورد می‌تواند همچنان تاس بیندازد و جلو برود ! نکته دوم ، این است که اگر مهره شما در یک خانه بود و حریف ، عددی آورد که با شما در یک خانه باشد ، مهره شما را می‌زند و مهره شما به مکان اوله یعنی چهار خانه اول بر می‌گردد و باید از نو 6 بیاورید تا بازی‌ را شروع کنید !

نکته : همان طور که گفته شد ، Ludo Classic دارای دو بخش آنلاین و آفلاین است .

نکته : برای بازی‌ کردن در بخش آنلاین ، نیاز به حساب Facebook دارید و بدون حساب Facebook نمی‌توانید در بخش آنلاین بازی‌ کنید .

Ludo Classic

تغییرات نسخه جدید*

_ مشکلات خرابی رفع شد .

_ سلام به همه ! ما مشکلات پایداری هنگام انجام مسابقات آنلاین را برطرف کردیم !

_ فروشگاه طرح‌ها «themes» اصلاح شد .

_ اضافه شدن دو طرح‌ «theme» دیگر .

جعبه دانلود

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Ludo Classic Ludo Classic Ludo ClassicLudo Classic

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan