زیر پنجی‌ها

برنامه و باز‌ی‌های اندروید

دانلود Grow Empire: Rome برای اندروید

  • ۱۰:۳۶
عنوان : Grow Empire: Rome
نسخه : جدید ➕ قدیمی ➕ بی‌نهایت 
حجم : 76 _ 77.4 _ 51.8 _ 52.6 مگابایت 
اندروید موردنیاز : 4.0 وبالاتر 
نیاز به اینترنت : ❌ 
نیاز به دیتا : ❌
شرکت/شرکت‌های سازنده : Games station studio

بازی Grow Empire: Rome  یا به فارسی «گسترش امپراطوری روم» یک بازی در سبک اکشن ، استراتژیک است که طرفداران زیادی دارد .

Grow Empire: Rome ، یک بازی بسیار شگفت‌انگیز است که برای اندروید منتشر شده است . Grow Empire: Rome ، در واقع درباره کشور روم است که قلمرو آن به شدت کاهش یافته و وظیفه شما این است که با استفاده از سربازان و امکانات ، از قلعه خود محافظت کنید و در همین حال ، به سرزمین‌های دیگر حمله کرده و آنها را تصاحب کنید . پول جمع کنید و با استفاده از آن ، امکانات و سرباز تهیه کنید قلعه خود را غیر قابل نفوذ کنید و از مردم و قعله خود در برابر بیگانگان محافظت کنید ! Grow Empire: Rome با امتیاز عالی 4.5 از 5.0 در بیش 10 میلیون نصب ، جایگاهی عالی در فروشگاه گوگل دارد . ما در اینجا چند نسخه از این بازی زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم که هر کدام را دوست داشتید دریافت و نصب کنید و لذت ببرید . 

بازی گسترش امپراطوری روم ، یک بازی اعتیاد آور است که توسط شرکت Games station studio ساخته شده است . این بازی دارای ویژگی‌های زیادی است که باعث شدند بازی Grow Empire: Rome محبوب شود . داشتن بیش از 1500 موج حمله دشمن که شما باید در برابر آنها ایستادگی کنید و از خود محافظت کنید ، داشتن بیش از 120 شهر که می‌توانید به آنها حمله کنید و آنها را تسخیر کنید ، داشتن بیش از 1000 سطح برای ارتقاء ساختمان‌ها و تجهیزات جنگی ، تنوع زیاد در سرباز‌ها ، کنترل آسان و یاد گیری سریع ، محیط دو بعدی جالبی که شما را از خودش خسته نمی‌کند و بسیاری دیگر ، از ویژگی‌های این بازی هستند . شما اکنون می‌توانید خودتان Grow Empire: Rome را از اینجا دریافت و نصب کنید و ببینید که چه ویژگی‌های بیشتری در انتظارتان است و آیا این بازی ، ارزش امتیاز 4.5 از 5.0 را دارد یا نه ؟

نکته : اگر کسی اندروید 4.4 وبالاتر دارد ، بهتر است فایل مناسب خود «دانلود بازی Grow Empire Rome برای اندروید 4.4 وبالاتر با حجم 77.4 مگابایت» را از اینجا دانلود و نصب کند . اگرچه نسخه‌های قدیمی «دانلود بازی Grow Empire Rome برای اندروید 4.0 وبالاتر با حجم 51.8 مگابایت» روی اندروید‌های بالا به راحتی نصب و اجرا می‌شوند ، اما سازگاری کمتری با اندروید‌های بالا دارند .

نکته : برای رفتن به شبکه‌های اجتماعی بازی گسترش امپراطوری روم ، روی آدرس‌ها کلیک/لمس کنید : اینستاگرام با آدرس @growempirerome ، فیس‌بوک با آدرس @growempirerome ، یوتیوب با آدرس https://www.youtube.com/c/GrowEmpireRome .

نکته : شما می‌توانید اینجا کلیک/لمس کنید تا به انجمن Discord این بازی بروید . 

نکته : شرکت سازنده گفته است :« اگر سازنده یا پخش کننده ویدئو هستید ، دوست داریم محتوای شما را در یوتیوب ببینیم . ما از سازندگان کانال حمایت و برای آنها تبلیغ میکنیم ، بنابراین اگر می‌خواهید ویدئو‌هایتان را به نمایش بگذاریم و یا می‌خواهید درباره بازی بیشتر بدانید ، به ما ایمیل بزنید » آدرس ایمیل : contactweb@gstatiostudio.com «جهت ایمیل دادن روی نشانی ایمیل کلیک/لمس کنید» 

نکته : اگر با مشکلی مواجه شدید با شرکت سازنده ، با نشانی ایمیل support@gstationstudio.com تماس بگیرید . 

نکته : شرایط استفاده و حفظ حریم خصوصی را می‌توانید در این نشانی ببینید : https://gstationstudio.com/privacypolicy/ «جهت رفتن به صفحه ، کیلک/لمس کنید»

Grow Empire: Rome

تغییرات نسخه جدید*

_ امپراطور ! نیرو‌های ما اکنون ماموریت روزانه دارند ، آنها را برسی کنید ، آنها را تکمیل کنید و یک پاداش هفتگی ویژه دریافت کنید . به فتح ادامه دهید !

جعبه دانلود 

 
1- بر روی دانلود کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید .
2- در صورتی که اتفاقی نیفتاد ، لینک دانلود را کپی و در مرورگر جایگذاری و جست و جو کنید .
3- بهتر است برای دانلود فایل‌ها ، از دانلود منیجر IDM استفاده کنید . 
4- در صوتی که همچنان برای دانلود مشکل داشتید ، این بخش را بخوانید .
 

Grow Empire: Rome Grow Empire: Rome

Grow Empire: Rome Grow Empire: Rome

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ترافیک شما در زیرپنجی‌ها نیم بها محاسبه می‌شود 😊


⚠«در صورت خرابی لینک های دانلود گزارش دهید»⚠

جستجو در وبلاگ 🔍
Designed By Erfan Powered by Bayan